Data licitatiei 08.02.2023

Expirat

Supervizare pentru proiectarea și execuția lucrărilor aferente proiectului \"Extinderea infrastructurii Portului Calafat (Km 795) și sistematizarea dispozitivului feroviar al Portului\" - Etapa I
Data licitatiei 08.02.2023
Expirat
28
28
Valoare estimata : 1,209,621 RON Tip anunt: Achizitii ID: 6633936 Data publicarii : 04.01.2023 Tara/Judet: RO/Giurgiu
Descriere scurta:

Supervizare pentru proiectarea și execuția lucrărilor aferente proiectului "Extinderea infrastructurii Portului Calafat (Km 795) și sistematizarea dispozitivului feroviar al Portului" - Etapa I

Coduri CPV:

71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor

Textul licitației

m 795) și sistematizarea dispozitivului feroviar al Portului\" - Etapa I Numar de referinta:1/4590 II.1.2) Cod CPV principal: 71520000-9 Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2) II.1.3) Tipul contractului: Servicii / Servicii diverse II.1.4) Descriere succinta: Domeniul de aplicare al Contractului îl reprezintă supervizarea pentru proiectarea și execuția lucrărilor din cadrul proiectului \"Extinderea infrastructurii Portului Calafat (Km 795) și sistematizarea dispozitivului feroviar al Portului\" - Etapa I și include supervizarea pentru: • elaborarea documentațiilor tehnice, în conformitate cu prevederile legale; • obținerea tuturor avizelor/acordurilor/permiselor necesare obținerii Autorizației de construire; La elaborarea documentațiilor, Contractantul va respecta conținutul cadru prevăzut de legislația în vigoare și solicitările instituțiilor abilitate pentru emiterea avizelor/ acordurilor și autorizațiilor; • execuția lucrărilor; • perioada de notificare a defectelor. • asistenta tehnica pe perioada lucrarilor si pe perioada de notificare a defectelor. Termen până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătura cu documentația de atribuire este de 15 zi

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta