Data licitatiei 17.08.2017

Expirat

STUDIU DE FEZABILITATE pentru proiectul de investitie imobiliara „SISTEM DE INCALZIRE, REABILITARE SI REALIZARE PAVILIOANE IN CAZARMA 1176 DOMNESTI” Cod proiect 2016 – C/I/RK – 1176 Domnesti
Data licitatiei 17.08.2017
Expirat
1
1
Valoare estimata : 42,938 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2529194 Data publicarii : 09.08.2017 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

- elaborarea documentatiei tehnico-economice, faza Studiu de Fezabilitate; - elaborarea documentatiilor anexe la cererile de avize/acorduri solicitate prin certificatul de urbanism, sustinerea acestora in comisiile de specialitate ale emitentilor si obtinerea, pe cheltuiala prestatorului, a avizelor/acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism; - elaborarea ridicarii topografice in sistem STEREO 70; - elaborarea raportului de audit energetic; - elaborarea scenariului de securitate la incendiu.

Coduri CPV:

71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanţă, analize

Textul licitației

eltuiala prestatorului, a avizelor/acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism; - elaborarea ridicarii topografice in sistem STEREO 70; - elaborarea raportului de audit energetic; - elaborarea scenariului de securitate la incendiu. Valoarea estimata fara TVA: 42938.90 RON Conditii contract: • Perioada de prestare: 45 zile calendaristice; • Termen de plata: maxim 30 zile calendaristice de la emiterea facturii; • Garantia de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului fara T.V.A.; Conditii participare: Respectarea conditiilor din caietul de sarcini si anexele acestuia ce pot fi puse la dispozitia potentialilor ofertanti prin e-mail, in urma unei solicitari in acest sens. Criterii adjudecare: • pretul cel mai scazut Termen limita primire oferte: 18.08.2017 Informatii suplimentare: • Tel. +4 0213195858/3025 si 2514, in atentia: Biroului achizitii, Email: um02248@mapn.ro, Fax: +4 0213198157 • Toate documentele (caiet de sarcini si anexe) pot fi puse la dispozitia potentialilor ofertanti prin e-mail, in urma unei solicitari in acest sens; • In prima etapa, ofertantii vor publica in SEAP, in cadrul catalogului de produse si servicii, oferta lor financiara SI VOR NOTIFICA AUTORITATEA CONTRACTANTA PRIN E-MAIL, facand referire la datele din prezentul anunt de publicitate pentru atribuirea

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta