Stabilirea valorii estimate pentru achizitia de servicii de consultanta tip project management aferente implementarii sistemelor informatice „la cheie” pentru proiectele IT aflate in derulare la nivelul Serviciului Informatica
Data licitatiei 07.03.2024
Expirat
69
69
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 7994405
|
Data publicarii :
23.02.2024
|
Tara/Judet:
RO/Constanta |
Descriere scurta:
Stabilirea valorii estimate pentru achizitia de servicii de consultanta tip project management aferente implementarii sistemelor informatice „la cheie” pentru proiectele IT aflate in derulare la nivelul Serviciului Informatica
Coduri CPV:
71324000-5 - Servicii de estimare
79411000-8 - Servicii generale de consultanţă în management
|
Textul licitației
ta tip project management aferente implementarii sistemelor informatice „la cheie” pentru proiectele IT aflate in derulare la nivelul Serviciului Informatica enumerate mai jos:
1. Sistemul informatic integrat de management al resurselor companiei şi de raportare managerială (ERP)
2. Implementare reţea privată 5G in Portul Constanta
3. Sistem informatic geospatial pentru managementul integrat al infrastructurii Portului Constanţa (GIS)
4. Servicii de consultanţă pentru apărare cibernetică
5. Proiectarea şi implementarea unui Port Community Systems in Portul Constanta (PCS)
Durata estimata a contractului: 18 luni.
Aspecte supuse consultarii
Determinarea valorii estimate a contractului de servicii de consultanta avand la baza anumite domenii de consultanta avand la baza anumite domenii de expertiza sau categorii de profesii si pentru care se propune experti cu urmatoarele roluri generice:
1 Manager de proiect - 180 zile/om
2 Expert baze de dale / Designer baze de date - 30 zile/om
3 Expert securitatea sistemelor si retelelor informatice - 60 zile/om
4 Expert ERP - 25 zile/om
5 Expert PCS - 25 zile/om
6 Expert radio/comunicatii 5G - 20 zile/om
Cerinţe minime experti: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă, diplomă de absolvire sau echivalent.
Preturile vor fi ofertate sub forma de