Data licitatiei 22.02.2021

Expirat

Serviciul verificare si mentenanta a sistemelor de semnalizare , alarmare si alertare in caz de incendiu
Data licitatiei 22.02.2021
Expirat
48
48
Valoare estimata : 7,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 5119176 Data publicarii : 17.02.2021 Tara/Judet: RO/Vrancea
Descriere scurta:

Denumire contract: Serviciul verificare si mentenanta a sistemelor de semnalizare , alarmare si alertare in caz de incendiu Data limita depunere oferta: 2021-02-22

Coduri CPV:

50610000-4 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de securitate

Textul licitației

class=\"col-sm-12\">2021-02-22T11:00:00+02:00 Descriere contract: Solicitare de oferte in vederea ahizitiei Serviciului de verificare si mentenanta a sistemelor de semnalizare , alarmare si alertare in caz de incendiu pentru centrele din subordinea DGASPC Vrancea dupa cum urmeaza:L.P PAUNESTI =1 bucata , persoana de contact Novac Dorel , telefon 0766379937;CRRN MAICANESTI = 1 bucata , persoana de contact Vlad Stan , telefon 0741140431;CIA Sf. MARIA GOLESTI str. Caprioarei, nr.19, jud. Vrancea = 1 bucata, persoana de contact Atomulesei Sorin , telefon 0766403082;Centrul Sf. TEODOR Focsani , b-dul Garii, nr.13, jud. Vrancea, persoana de contact , Chiscop Maricica , telefon 0745103231. Garantia Serviciului de verificare si mentenanta a sistemelor de semnalizare , alarmare si alertare in caz de incendiu este de 12 luni. Interventiile in caz de necesitate , ca urmare a defectiunilor aparute se vor face ori de cate ori este nevoie, in maxim 24 ore de la data sesizarii defectiunilor. Conditii referitoare la contract: Se va incheia un contract de Servicii verificare si mentenanta a sistemelor

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta