Descriere scurta:
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 366102 / 17.10.2014
Denumire contract: Serviciul de evaluare a bunurilor imobile proprietate privata, pe 4 zone ale Municipiului Constanta prin incheierea acordurilor cadru de servicii pentru fiecare zona in parte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social MUNICIPIUL CONSTANTA Cod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195 , Email: ghiulnihal.mutalap@primaria-constanta.ro
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon:+40 0241488157, fax:+40 0241488195, persoana de contact:GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Constanta, B-dul Tomis nr.51,Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de evaluare a bunurilor imobile proprietate privata, pe 4 zone ale Municipiului Constanta prin incheierea acordurilor cadru de servicii pentru fiecare zona in parte
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de evaluare a bunurilor imobile proprietate privata, pe 4 zone ale Municipiului Constanta prin incheierea acordurilor cadru de servicii pentru fiecare zona in parte
II.1.6) CPV: 71324000-5 - Servicii de estimare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare este de 800lei/lot in parte.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei stabilita in invitatia de participare.Modul de constituire: 1. Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul de 800lei/lot lei, valabil pentru o perioada de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei stabilita in invitatia de participare. 2. Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pâna la data deschiderii ofertelor (în contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631); 3. Depunerea la casieria AC a unei sume de 800 lei/lot in numerar.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiintarii si dezvoltarii întreprinderilor mici si mijlocii. În cazul în care oferta este depusa de un grup de asociati care se încadreaza în categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de încadrare în categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Nota1: dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai târziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul asocierii, garantia de participare se va depune in numele asocierii. Nota2: Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR, cu 5 zile (dupa ora 14), inainte de data limitastabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la încheierea contractului în conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In aceste caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant în contul de disponibil astfel deschis, este de minim 0,5% din pretul contractului, fara T.V.A.. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea în aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta în original formularul din sectiunea Modele de formulare „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta”. Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acest certificat (fiecare membru al asociatiei). Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se va completa si prezenta „olograf” (scris integral de mâna) si se va întocmi conform modelului pus la dispozitie în sectiunea Modele formulare, tinând cont de informatiile precizate în tabelul anexat acesteia.Tabelul nu se completeaza olograf si se va anexa semnat si stampilat pe fiecare pagina. ANEXA MAZARE RADU STEFAN Primar, FAGADAU DECEBAL Viceprimar, STAN GABRIEL Viceprimar, ENACHE MARCELA Secretar Municipiu,PINZARIU IRINA ROXANA Director executiv, DINESCU FULVIA Dir. executiv adjunct, MERLA VIORICA ANI Director executiv, STAN MIHAELA Dir. executiv adjunct, TANASE LUIZA ELENA Arhitect Sef, DOSPINESCU DANIELA RAMONA Director executiv,NANU DANIELA Dir. executiv adjunct, FRIGIOIU MARCELA Director executiv , GHEORGHE GEORGETA Dir. Executiv adjunct, PRIPISI IONUT Dir. executiv adjunct, TRASCA AURORA Director executiv, GHEONDEA DOINA Dir. executiv adjunct, STAMAT ADRIANA Director executiv, MUNTEANU PETRICA Director executiv, VELICA ECATERINA Dir. executiv adjunct, POPESCU CARMINA IONELA Sef serviciu, GAVRIZ IRINA Sef serviciu, BALTAG DAN Sef serviciu, BARDASU OCTAVIA Sef serviciu, BORALI VEAVEGHIUL Sef birou, BRATU DANIEL Director executiv adj, CONSTANTIN NICOLETA Sef serviciu, COMAN GHEORGHE Sef serviciu, CRACIUN ANA RODICA Sef serviciu, DUMITRU IONUT Sef serviciu, DUDAS DEZIDERIU Sef serviciu, DOBRE OANA Sef serviciu, DRECSAN DANIELA Sef serviciu, DUDAS CAMELIA Director executiv, PETCU LENUTA Sef serviciu, ENE SANZIANA Sef serviciu, FLORESCU NICOLETA Sef serviciu, MEREUTA EMIL ANDREI Director executiv, ITOAFA CRISTINA LAURENTIA Sef serviciu, VASCU -LACIU MADALINA Director executiv, LIUTA MIHAELA Sef serviciu, DANCU ANTUANELA Sef serviciu, MIHAI MIHAELA Sef birou, MUTALÂP GHIULNIHAL Sef serviciu, MUNTEANU JENICA EUGENIA Sef serviciu, NUTU NICOLAI Sef serviciu, PATRASCU LIVIU Sef serviciu,PATRUTOIU MIHAELA Sef serviciu, TUDOSE FLORIN Sef serviciu, BOBES LAURA Sef serviciu,PETCU MUGUREL LEONARD Sef serviciu, RADU SANDA GABRIELA Sef birou, RUSU GRATIELA Sef serviciu, TARAN STEFAN Sef serviciu, TESULEANU GABRIELA Sef serviciu, TRAMUDANA LIVIU Sef serviciu, UNTARU ADRIAN CONSTANTIN Sef serviciu, VARLAN DOREL Sef birou, ZAHARICIUC IULIANA Sef serviciu, VADUVA IONUT - Sef serviciu, NACHE MIHAELA RODICA Sef birou, BRATU GEORGIANA Sef serviciu, VOICU IULIANA Sef serviciu,HAGI MONICA- Sef serviciu, MORCOV MANOLACHE DRAGOS - Sef serviciu, MUNTEANU MARIANA - Sef serviciu LISTA Cu componenta Consiliului local al Municipiului Constanta, dupa cum urmeaza: ALI DENIS;ENE VALERIU IOSIF; CANDINDATU GABRIEL; CHESOI TUDOREL;CHIRONDOJAN VASILE; CIORBEA VALENTIN;COJOC MARIOARA; DEDE PERODIN;DOBRE MIRCEA; FAGADAU DECEBAL; GEORGESCU DANIEL; IBRAIM TEMUR; LIXANDRU ION-VIRGIL; MARCU ANA; MATEI RADUBOGDAN; ONCIU CARMEN;ROSU VASILE; PAPARI GEORGE-DANIEL; PÎRVULESCU GABRIEL-VALENTIN; POPESCU RADUCU; RASAUTEANU COSTIN IOAN; ROMAN IUSTIN FABIAN; STAN GABRIEL-MARIUS; SURGHIE VALENTIN-MIHAI; TUSA SORINA; VISAN GEORGE-GABRIEL, GIMA STELIAN. Atentie: In cazul in care exista asociati/subcontrcatanti/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, în original, insotita de tabelul semnat si stamilat pe fiecare pagina Cerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta în original Formularul A -Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea Modele formulare Atentie: In cazul in care exista asociati/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original. Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta în original Formularul B –Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art 181 din sectiunea Modele de formulare. Atentie:In cazul în care exista asociati fiecare membru al asocierii are obligatia de a completa si prezenta în original formularul B. Formularul B1- Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 181. lit.a) , c^1 si d) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- din sectiunea Modele formulare va fi completat si prezentat în original de tertul sustinator (daca estecazul). Formularul B va fi insotit de a. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. – A.N.A.F. – Administratia Finantelor Publice a judetului unde îsi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat; b. Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local. Nota: certificatele se vor prezenta în original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea „Conform cu originalul”. Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni,conform prev.Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice/fizice straine: se vor prezenta documente din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anteriaore celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta in traducere legalizata – in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea „conform cu originalul” Persoane juridice/fizice române.1.Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul territorial. Informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Nota: Certificatul sa va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea “conform cu originalul” – cu precizarea ca, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator în original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus în oferta, in situatia in care a prezentat acest document in copie. Nota: Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza. Persoanele juridice/fizice straine – Documente edificatoare din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridical si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere professional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertamtul este stabilit. Din certificatul ORC sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentele constatatoare se vor depune in original, copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” insotite de traducerea autorizata si legalizata, cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantii declarati castigatori li se va solicita prezentarea documentului constator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta. 2.Certificat eliberat de ANEVAR/UNEVAR din care sa rezulte calitatea de membru corporativ ANEVAR/UNEVAR, valabil pe anul in curs, conform OG 24/2011 privind unele masuri in domeniul evaluarii bunurilor. Nota: Certificatul se va prezenta în original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea „conform cu originalul” – cu precizarea ca, înainte de transmiterea comunicarii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator în original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus în oferta. Persoane juridice /fizice straine • Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. • Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta în traducere legalizata - în original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea „conform cu originalul”.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani, continând valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarea de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind îndeplinirea obligatiilor contractuale sau alte documente). Documentele care certifica prestarea vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, si locul de prestare a serviciului si vor indica daca au existat litigii privind îndeplinirea contractului, natura acestora si modul de solutionare. In cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificari/confirmari din partea acestuia, demonstarea prestarii serviciului se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.,Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii insotite de CV urile personalului de conducere.,Cerinta minima de calificare: din personalul responsabil pentru indeplinirea contractului/echipei de evaluare vor face parte minim 3 experti evaluatori in evaluarea proprietatilor imobiliare atestati ANEVAR/ UNEVAR (membri titulari din care unul coordonator al echipei) conform prevederilor art. 12 din OG 24/2011 privind unele masuri in domeniul evaluarii bunurilor. Se vor prezenta atestate/acreditari/autorizatii insotite de legitimatii care sa ateste calitatea de membru ANEVAR/UNEVAR , vizate pentru anul in curs sau echivalent.Pentru expertii/evaluatorii straini atestatele/autorizatiile/acreditarile se pot prezenta la momentul semnarii contractului. La data limita de depunere a ofertelor pentru expertii/evaluatorii sraini (daca este cazul) se pot depune pana la semnarea contractului declaratii ca acestia sunt atestati/autorizati sa realizeze evaluari de bunuri.,Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Se va completa Formularul D.Subcontractantul va completa declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. În cazul în care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se îndeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la încheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor încheiate între viitorul contractant si subcontractantii nominalizati în oferta; Contractele prezentate trebuie sa fie în concordanta cu oferta si se vor constitui în anexe la contractul de achizitie publica; Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.11.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.11.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2014 12:42
Coduri CPV:
71324000-5 - Servicii de estimare
|