SERVICIU de VERIFICARE, ÎNCĂRCARE și REPARARE STINGĂTOARE
Data licitatiei 06.03.2025
au mai rămas 8 zile

6

6
Valoare estimata : 110,884 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 9305577
|
Data publicarii :
26.02.2025
|
Tara/Judet:
RO/Constanta |
Descriere scurta:
Denumire contract:
SERVICIU de VERIFICARE, ÎNCĂRCARE și REPARARE STINGĂTOARE
Data limita depunere oferta:
2025-03-06
Coduri CPV:
50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor
|
Textul licitației
Serviciu de reparare, încărcare și de verificare pentru următoarele tipuri de stingătoare:
P3 - 96 bucăți, P6 - 219 bucăți, P9- 254 bucăți, P12 - 49 bucăți, P50 - 10 bucăți
G2 - 2 bucăți, G5 - 244 bucăți
SM6 - 35 bucăți
SM 9 - 88 bucăți
Conditii referitoare la contract:
- Plata serviciilor se va face cu OP prin Trezorerie dupa intocmirea procesului verbal de receptie, in termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale si a documentelor de plată justificative. Termenul de plată se majorează până la 45 zile de la data primirii facturii pentru achitare/restul rămas de achitat, fără plata unor eventuale penalităţi Operatorul economic va avea obligatoriu cont de Trezorerie activ.
- Conform documentației