Data licitatiei 26.09.2017

Expirat

Servicii recuperare date hard disk intern
Data licitatiei 26.09.2017
Expirat
293
293
Valoare estimata : 1,334 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2604841 Data publicarii : 21.09.2017 Tara/Judet: RO/Constanta
Descriere scurta:

Achizitionarea serviciilor de recuperare date de pe hard disk intern SEAGATE/3.5/ST500DM002 Z2AXTRG7 care in urma diagnosticarii s-a constatat: hard-ul are deteriorari la nivelul capetelor de citire si deteriorari de suprafata. Va fi efectuata procedura mecanica in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data primirii hard disk-ului de catre prestator. Scop de recuperare: intre 70% si 99% din date. In caz de nerecuperare nu vor exista costuri de recuperare a datelor. Pretul va contine doar serviciile de recuperare a datelor. Beneficiarul va asigura transportul hard disk-ului la/de la prestator. In caz ca va fi necesar beneficiarul va mentiona cateva denumiri de foldere prioritare care vor fi folosite ca si reper in procesul de identificare a structurii de foldere si evenimentul care a dus la aceasta problema. Pentru salvarea datelor recuperate beneficiarul va asigura prestatorului un hard disk nou.

Coduri CPV:

72251000-9 - Servicii de recuperare a aplicaţiilor în caz de accident informatic

Textul licitației

date. In caz de nerecuperare nu vor exista costuri de recuperare a datelor. Pretul va contine doar serviciile de recuperare a datelor. Beneficiarul va asigura transportul hard disk-ului la/de la prestator. In caz ca va fi necesar beneficiarul va mentiona cateva denumiri de foldere prioritare care vor fi folosite ca si reper in procesul de identificare a structurii de foldere si evenimentul care a dus la aceasta problema. Pentru salvarea datelor recuperate beneficiarul va asigura prestatorului un hard disk nou. Valoarea estimata fara TVA: 1334.00 RON Conditii contract: Serviciile vor fi prestate la sediul prestatorului. Termen de prestare: maxim 10 zile lucratoare de la data primirii hard disk-ului la sediul prestatorului. Plata se va face in maxim 10 zile de la receptia prestarii serviciilor, fara obiectiuni din partea beneficiarului, cu OP din contul de trezorerie. Conditii participare: Termenul limita de transmitere a ofertelor pe adresa de e-mail achizitii@cmu-edu.eu este 27 septembrie 2017 ora 12:00. Serviciile prestate vor fi de calitate. Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut, in lei fara TVA, cu respectarea cerintelor minime din anunt. Pretul va contine doar serviciile de recuperare a datelor. Beneficiarul va asigura transportul hard disk-ului la/de la prestator. Termen limita primire oferte: 27.09.201

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta