Data licitatiei 16.02.2020

Expirat

SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII PENTRU PERSONALUL ANGAJAT AL MUZEULUI NATIONAL DE ISTORIE A TRANSILVANIEI din Cluj-Napoca, str. C. Daicoviciu nr.2,
Data licitatiei 16.02.2020
Expirat
29
29
Valoare estimata : 0 RON Tip anunt: Achizitii ID: 4451016 Data publicarii : 10.02.2020 Tara/Judet: RO/Cluj
Descriere scurta:

SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII PENTRU PERSONALUL ANGAJAT AL MUZEULUI NATIONAL DE ISTORIE A TRANSILVANIEI din Cluj-Napoca, str. C. Daicoviciu nr.2,

Coduri CPV:

85147000-1 - Servicii de medicina muncii
100000000-0 - Cpv licitatii seap

Textul licitației

i, 1-auditor, 1 bibliotecar. Serviciul va fi prestat pe parcursul anului, perioada de derulare a contractului, cu plata lunara in sume egale. Servicii medicale de Medicina muncii: - efectuarea controlului medical periodic pentru toti angaiatii (la sediul institutiei) si prestarea serviciilor medicale [de medicina muncii) in cazul noilor angajati conform legislaliei in vigoare HG 1169 /2011 - efectuarea evaluarii locului de munci pt. angajatele gravide si intocmire raport precum si efectuarea analizelor la revenirea din concediul de ingrijire a copilului; - efectuarea examinirilor medicale si psihologice in vederea eliberdrii avizelor [medical si psihologice pentru personalul cu functii care concura la siguranta circulatiei. 1.Pentru personalul TESA, personalul cu suprasolicitare vizuala: - examen clinic general cu completarea dosarului medical - examen oftalmologic - fisa de aptitudine eliberata de medicul specialist de medicina muncii 2. Pentru soferi si personalul care are atributii sa conduca autoturismele (pana in 3,5t): - examen clinic general cu completarea dosarului medical - EKG cu interpretare medic specialist - examen oftalmologic - probe vestibulare si de echilibru - examen psihologic - audiometrie - dozarea glicemiei sanguine - figa de aptitudine eliberata de medicul specialist de medicina muncii 3

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta