Servicii intocmirea Documentatiei “Analiza de risc la securitate fizica” pentru Spitalul de Pediatrie Pitesti-Arges
Data licitatiei 15.05.2017
Expirat
55
55
Valoare estimata : 3,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2347569
|
Data publicarii :
07.05.2017
|
Tara/Judet:
RO/Arges |
Descriere scurta:
Achizitia serviciilor de intocmire a documentatiei pentru Analiza de risc la securitate fizica pentru Spitalul de Pediatrie Pitesti-Arges, conform cerintelor Caietului de Sarcini. Analiza de risc la securitate fizica conform prevederilor H.G.301/2012 cu modificarile si completarile ulterioare.
Coduri CPV:
71317000-3 - Servicii de consultanţă în protecţia contra riscurilor şi în controlul riscurilor
|
Textul licitației
ace numai dupa prestarea serviciilor la sediul autoritatii contractante, pe baza Proceselor Verbale de receptie. Termen de finalizare a prestarii serviciilor: nu poate depasi 30 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Termenul se considera respectat in cazul in care procesul-verbal de receptie aferent prestarii serviciilor este semnat pana la expirarea termenului de mai sus. Plata cu OP prin Trezorerie in maxim 60 de zile de la emiterea facturii si a Procesului Verbal de Receptie atasate la factura. Pretul ofertei este ferm in lei.Nu se accepta actualizarea pretului contractului.
Conditii participare: 1. Scrisoare de inaintare(Formular din Sectiunea Formulare) 2. Datele de contact ale operatorului economic (adresa, nr. de inregistrare la Registrul Comertului, CUI, cont Trezorerie, nr. de telefon, adresa de email valida), precum si datele de contact ale persoanei desemnate a societatii. (Formular din Sectiunea Formulare) 1. Situatia personala a candidatului sau ofertantului - Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori (situatii prevazute la art. 59 si art. 60 din Legea 98/2016) – Formular din sectiunea Formulare. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - Certificat de inregistrare emis de Oficiul Regi