Data licitatiei 15.02.2017

Expirat

Servicii de verificare a prizelor de pamant si a instalatiei de protectie impotriva trasnetelor, inclusiv eliberarea buletinelor aferente
Data licitatiei 15.02.2017
Expirat
24
24
Valoare estimata : 700 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2195578 Data publicarii : 13.02.2017 Tara/Judet: RO/Constanta
Descriere scurta:

Servicii de verificare a prizelor de pamant si a instalatiei de protectie impotriva trasnetelor, inclusiv eliberarea buletinelor aferente, dupa cum urmeaza: - verificare priza pamant - Det. de pompieri Palas, Str Matei Millo nr 66, Constanta = 1 buc, - verificare instalatie paratrasnet - Det. de pompieri Palas, Str Matei Millo nr 66, Constanta = 1 buc, - verificare priza pamant - Sediul ISU Constanta, Str. Mircea cel batran nr. 110 = 2 bucati, - verificare priza pamant - Det. de pompieri Medgidia, Str Cuza Voda nr. 3 = 2 bucati, - verificare priza pamant - Sectia de pompieri Mangalia, Sos Nationala Mangalia-neptun = 2 bucati, - verificare priza pamant - Det. de pompieri Port, Incinta Port, Poarta 5 = 2 bucati. Transportul de la sediul Inspectoratului catre toate locatiile va fi asigurat de catre autoritatea contractanta. Orice alte cheltuieli indirecte vor fi incluse in pret sau gratuite.

Coduri CPV:

71632000-7 - Servicii de testare tehnică

Textul licitației

, Str Matei Millo nr 66, Constanta = 1 buc, - verificare priza pamant - Sediul ISU Constanta, Str. Mircea cel batran nr. 110 = 2 bucati, - verificare priza pamant - Det. de pompieri Medgidia, Str Cuza Voda nr. 3 = 2 bucati, - verificare priza pamant - Sectia de pompieri Mangalia, Sos Nationala Mangalia-neptun = 2 bucati, - verificare priza pamant - Det. de pompieri Port, Incinta Port, Poarta 5 = 2 bucati. Transportul de la sediul Inspectoratului catre toate locatiile va fi asigurat de catre autoritatea contractanta. Orice alte cheltuieli indirecte vor fi incluse in pret sau gratuite. Valoarea estimata fara TVA: 700.00 RON Conditii contract: Plata serviciilor se face in cont de trezorerie cu OP in maxim 45 zile de la emiterea facturii. Prestarea serviciilor va incepe in termen de maxim 5 zile de la transmiterea comenzii catre furnizor. Valabilitatea ofertelor va fi de 30 zile pentru cele serviciile de verificare la 9 prize de pamant si o instalatie de paratrasnet. Conditii participare: Ofertarea se va face prin transmiterea de oferte tehnice si financiare catre achizitii@isudobrogea.ro si obligatoriu prin publicarea in catalogul SEAP al ofertantului a serviciilor. La ofertare, denumirea serviciului ofertat in SEAP va incepe cu numarul anuntului de publicitate ( exemplu: xxxxx Servicii de verificare a prizelor de pamant .

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta