Data licitatiei 26.04.2017

Expirat

Servicii de spalatorie inventar moale pentru spital
Data licitatiei 26.04.2017
Expirat
295
295
Valoare estimata : 34,986 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2315770 Data publicarii : 19.04.2017 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Materialele ce fac obiectul activitatii de spalare profesionala sunt: lenjerii de pat (cearceaf de pat, cearceaf plic, fete de perna), prosoape si uniforme personal (halate, bluze, pantaloni, fuste). Ocazional se vor spala paturi din lana si perne.Cantitatea estimata medie lunara spalata: 1.050 kg. Cantitatea estimata a contractului este de 8.400 kg.Livrarea se va face de 2 ori pe saptamana. Colectarea se va face de la sediul Spitalului din str. Thomas Masaryk nr.5 sector 2 Bucuresti. Prestatorul va pune la dispozitia beneficiarului containere de depozitare si transport rufe murdare. Ambalarea rufelor curate si calcate, in vederea expedierii la beneficiar se face in pungi de plastic de unica folosinta, pe categorii de produse si pe sectii.

Coduri CPV:

98310000-9 - Servicii de spălătorie şi de curăţătorie uscată

Textul licitației

. Prestatorul va pune la dispozitia beneficiarului containere de depozitare si transport rufe murdare. Ambalarea rufelor curate si calcate, in vederea expedierii la beneficiar se face in pungi de plastic de unica folosinta, pe categorii de produse si pe sectii. Valoarea estimata fara TVA: 34986.00 RON Conditii contract: Durata contractului este de 8 luni, de la 01.05.2017 pana la 31.12.2017. cu posibilitatea prelungirii, prin act aditional, pe o perioada ce nu poate depasi 4 luni de la data expirarii duratei de indeplinire a contractului, in conditiile pastrarii pretului ofertat si a existentei fondurilor bugetare . La predarea rufelor murdare se va completa un aviz de expeditie in care se va mentiona cantitatea si tipul rufelor, iar la primirea rufelor curate, se va semna un alt aviz de expeditie. Prestatorul va emite lunar o factura care va fi insotita de un centralizator, care va cupride cantitatile de rufe spalate, conform avizelor de expeditie. Plata serviciilor se va face prin OP in maxim 60 de zile de la data inregistrarii facturii la sediul beneficiarului. Conditii participare: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 164,165 si 167 din Legea nr. 98/2016 - Se accepta Document unic de Achizitie European (DUAE), conf. art.. 193 din Legea nr. 98/2016 - Certificat ISO 14001/2004 sau echivale

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta