Data licitatiei 29.08.2016

Expirat

Servicii de service pentru ascensoarele de marfa si persoane de la sediul IGPF.
Data licitatiei 29.08.2016
Expirat
2
2
Valoare estimata : 9,200 RON Tip anunt: Achizitii ID: 1896192 Data publicarii : 25.08.2016 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Inspectoratul General al Politiei de Frontiera intentioneaza sa încheie un contract de servicii de service pentru ascensoarele de marfa (model Schindler Iberica Management SA/Schindler 240) si persoane(model Schindler Iberica Management SA/Schindler 5300) de la sediul din B-dul Geniului, nr. 42C, Sector 6, Bucuresti. Durata contractului: de la data semnarii de catre ultima parte pâna la 31.12.2016. Obiectului contractului se refera la achizitionarea, de servicii de service (mentenanta preventiva); Service pentru ascensor de marfa - 1 buc. - 4 revizii - în valoare totala estimata de 2600 lei fara TVA; Service pentru ascensor de persoane - 3 buc. - 12 revizii - în valoare totala estimata de 6600 lei fara TVA;

Coduri CPV:

50750000-7 - Servicii de întreţinere a ascensoarelor

Textul licitației

ultima parte pâna la 31.12.2016. Obiectului contractului se refera la achizitionarea, de servicii de service (mentenanta preventiva); Service pentru ascensor de marfa - 1 buc. - 4 revizii - în valoare totala estimata de 2600 lei fara TVA; Service pentru ascensor de persoane - 3 buc. - 12 revizii - în valoare totala estimata de 6600 lei fara TVA; Valoarea estimata fara TVA: 9200.00 RON Conditii contract: Conditii participare: Ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente în copie certificata \"conform cu originalul\": Autorizatie ISCIR, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului de pe lânga instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul de activitate include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei; Ofertele vor fi transmise pe e-mail la adresa achizitiidirecte@igpf.ro sau prin fax la nr. 021.408.74.25, in termenul prevazut mai jos. Ulterior la solicitarea Autoritatii Contractante, oferta va fi transmisa in original. Operatorii economici interesati sa depuna oferta vor solicita prin e-mail la adresa achizitiidirecte@igpf.ro documentatia aferenta achizitiei(caiet de sarcini, formulare si draft contract de servicii ). Oferta clasata pe primul loc va fi postata de ofertant in Catalogul electronic din SEAP, in vederea finalizarii online a achizitiei directe. Criterii adjude

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta