Data licitatiei 26.04.2017

Expirat

Servicii de sanatate
Data licitatiei 26.04.2017
Expirat
7
7
Valoare estimata : 25,660 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2311301 Data publicarii : 18.04.2017 Tara/Judet: RO/Covasna
Descriere scurta:

Autoritatea contractanta are ca scop incheierea unui contract de servicii pentru achizitionare de servicii medicale necesare angajatiilor DGASPC Covasna precum si pentru beneficiarii sistemului de protectie al acestuia. Descrierea serviciilor,clauzele contractuale obligatorii sunt aratate in caietul de sarcini, respectiv in modelul de contract din documentatia de atribuire. Durata contractului va fi de aproximativ 8 luni începând cu data 01.05.2017, pana la 31.12.2017 cu posibilitatea de prelungire a duratei acestuia cu max. 4 luni in anul 2018 si cu valoare maxima de 10.840 lei valoare ce va fi conditionata si de existenta resurselor financiare alocate in acest scop, potrivit legii.Valoarea de 25.660 lei reprezinta valoarea estimata pentru 8 luni de contract,iar valoarea de 32.500 lei este valoarea estimata corespunzatoare pentru 12 luni de contract. Valoarea estimata in functie de care vor fi evaluate si comparate ofertele este de 21.660 lei conform precizarilor din caietul de sarcini. Diferenta de 4000 lei este suma alocata beneficiarilor sistemului care se va adauga la pretul contractului,ca suma fixa,insa aceasta nu va fi inclusa in pretul ofertelor. Pentru aceste servicii se solicita doar preturi unitare, conform prevederilor caietului de sarcini. Atentie la valoarea estimata!!

Coduri CPV:

85100000-0 - Servicii de sănătate

Textul licitației

posibilitatea de prelungire a duratei acestuia cu max. 4 luni in anul 2018 si cu valoare maxima de 10.840 lei valoare ce va fi conditionata si de existenta resurselor financiare alocate in acest scop, potrivit legii.Valoarea de 25.660 lei reprezinta valoarea estimata pentru 8 luni de contract,iar valoarea de 32.500 lei este valoarea estimata corespunzatoare pentru 12 luni de contract. Valoarea estimata in functie de care vor fi evaluate si comparate ofertele este de 21.660 lei conform precizarilor din caietul de sarcini. Diferenta de 4000 lei este suma alocata beneficiarilor sistemului care se va adauga la pretul contractului,ca suma fixa,insa aceasta nu va fi inclusa in pretul ofertelor. Pentru aceste servicii se solicita doar preturi unitare, conform prevederilor caietului de sarcini. Atentie la valoarea estimata!! Valoarea estimata fara TVA: 25660.00-32500.00 RON Conditii contract: Sunt aratate in modelul de contract din documentatia de atribuire. Serviciile solicitate, descrierea acestora , si care vor constitui obiectul contractului ce se va incheia, sunt aratate in caietul de sarcini, respectiv in modelul de contract.Pretul contractului ce se va incheia va fi: pretul ofertei castigatoare+4000 lei. Conditii participare: Cu ocazia depunerii ofertelor, ofertantii vor prezenta documentele de calificare si de selectie

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta