Data licitatiei 22.02.2017

Expirat

Servicii de reparatii echipamente de copiere
Data licitatiei 22.02.2017
Expirat
1
1
Valoare estimata : 32,409 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2199888 Data publicarii : 15.02.2017 Tara/Judet: RO/Constanta
Descriere scurta:

Achizitionarea serviciului de reparatii accidentale si livrare piese de schimb pentru buna desfasurare a activitatii si asigurarea conditiilor de munca în cadrul C.N. A.P.M. S.A Constanta.

Coduri CPV:

50313100-3 - Servicii de reparare a fotocopiatoarelor

Textul licitației

iile prestate, indiferent de gradul de dificultate al manoperei. Decontarea se va face pe baza devizului post calcul. Plata pentru efectuarea serviciilor se va efectua cu ordin de plata in termen de 15 zile de la primirea facturii de la prestator; Oferta financiara va fi prezentata in lei, fara TVA. Pretul ofertat este ferm si nu poate fi modificat pe parcursul prestarii serviciilor. Durata contractului- 24 luni. Perioada de valabilitate a ofertelor: minim 60 zile. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului. Conditii participare: Participantii vor prezenta propunerea tehnica care va contine cerintele din caietul de sarcini astfel incat sa demonstreze corespondenta propunerii tehnice cu cerintele formulate in caietul de sarcini. Criterii adjudecare: Oferta declarata castigatoare va fi oferta cu pretul cel mai scazut a tarifului orar de manopera unic ofertat, oferta care indeplineste conditiile din caietul de sarcini. Termen limita primire oferte: 23.02.2017 Informatii suplimentare: Ofertantii pot intra in posesia Caietului de sarcini prin formularea unei solicitari, prin e-mail la adresa achizitii@constantza-port.ro sau pe fax: 0241.61.95.12 pana la data de 20.02.2017 ora 14.00. Oferta semnata si stampilata va fi transmisa pe adresa de e-mail: achizitii@constantza-port.ro sau fax: 0241.61.95.12 pana la dat

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta