Data licitatiei 20.11.2018

Expirat

Servicii de reparare si intretinere a sistemelor de alarma si supraveghere si acces la sediile Sucursalei Cluj-Napoca
Data licitatiei 20.11.2018
Expirat
20
20
Valoare estimata : 40,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 3454036 Data publicarii : 15.11.2018 Tara/Judet: RO/Cluj
Descriere scurta:

Denumire contract: Servicii de reparare si intretinere a sistemelor de alarma si supraveghere si acces la sediile Sucursalei Cluj-Napoca Data limita depunere oferta: 2018-11-21

Coduri CPV:

50610000-4 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de securitate

Textul licitației

2018-11-21T12:00:00+02:00 Descriere contract: Servicii de reparare si intretinere a sistemelor de alarma si supraveghere si acces la sediile Sucursalei Cluj-Napoca Conditii referitoare la contract: Se va incheia un contract sectorial de servicii pe o perioada de 12 luni, conditiile de plata sunt in conformitate cu prevederile art. 5 din Legea 72/2013. Condiţii de plată: autoritatea contractantă execută obligaţia de plată a sumelor de bani prin virament, cu OP, cel târziu la 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii facturii la registratura unitatii. Conditii de participare: Oferta tehnica semnata si stampilata va fi transmisa spre evaluare pe e-mail (de la “informatii suplimentare”), cu referire la acest anunt , pana in data de 21.11.2018 ora 12:00, urmand ca operatorii economici care au oferte tehnice conforme cu Caietul de Sarcini sa li se solicite transmiterea ofertei financiare pe SICAP. Oferta castigatoare va fi cea care are pretul cel mai scazut

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta