Data licitatiei 25.01.2018

Expirat

Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor
Data licitatiei 25.01.2018
Expirat
10
10
Valoare estimata : 12,480 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2841068 Data publicarii : 16.01.2018 Tara/Judet: RO/Constanta
Descriere scurta:

Descrierea contractului: Contract de achizitie publica conform Legii 98/2016. Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba si semneaza documentele in legatura cu achizitia sunt: Lucian – Dumitru LUNGOCI - Administrator special; Anca-Cristina PARUSCHI-Director executiv economic;Lucian POSERBA-Director executiv tehnic;Monica Mirela ONICA-Sef Serviciu Financiar Contabilitate;Ana Gisberto–Viza CFP;Arina-Raluca STEFANICA-viza pentru legalitate,George Nicolae EFTIMIE-Sef Serviciu Achizitii Publice; Florin BADEA-Presedinte comisie evaluare, Iulia GAVAZ- Membru comisie evaluare , Andreea GALUSCA- Membru comisie evaluare, Mihaela IORDAN- Membru secretar fara drept de vot.

Coduri CPV:

50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor

Textul licitației

executiv tehnic;Monica Mirela ONICA-Sef Serviciu Financiar Contabilitate;Ana Gisberto–Viza CFP;Arina-Raluca STEFANICA-viza pentru legalitate,George Nicolae EFTIMIE-Sef Serviciu Achizitii Publice; Florin BADEA-Presedinte comisie evaluare, Iulia GAVAZ- Membru comisie evaluare , Andreea GALUSCA- Membru comisie evaluare, Mihaela IORDAN- Membru secretar fara drept de vot. Valoarea estimata fara TVA: 12480.00 RON Conditii contract: Conform clauze contractuale din modelul de contract parte integranta a documentatiei de atribuire. Conditii participare: Prestatorul trebuie sa fie o societate sau o persoana fizica autorizata sa execute prestari servicii de tipul celor supuse achizitiei, in conformitate cu Legea nr. 307/ 2006 privind Ordinul MAI nr. 138/ 23.10.2015 pentru aprobarea Normelor tehnice privind utilizarea, verificarea, reîncarcarea, repararea si scoaterea din uz a stingatoarelor de incendiu. Criterii adjudecare: „Pretul cel mai scazut\" per total oferta, cu conditia îndeplinirii specificatiilor solicitate in caietul de sarcini (dintre ofertele declarate admisibile). Termen limita primire oferte: 26.01.2018 Informatii suplimentare: Informatii suplimentare: Documentatia de atribuire se poate obtine in format electronic, pe e-mail, pe baza unei solicitari transmise la adresele achizitii.rajdpct@gmail.com; m

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta