Data licitatiei 22.01.2018

Expirat

Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica- revizie periodica si mentenanta PTA (puncte transformare electrica)
Data licitatiei 22.01.2018
Expirat
49
49
Valoare estimata : 22,029 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2838561 Data publicarii : 16.01.2018 Tara/Judet: RO/Constanta
Descriere scurta:

Contract de achizitie publica conform Legii 98/2016. Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba si semneaza documentele in legatura cu achizitia sunt: Lucian – Dumitru LUNGOCI - Administrator special; Anca-Cristina PARUSCHI-Director executiv economic;Lucian POSERBA-Director executiv tehnic;Monica Mirela ONICA-Sef Serviciu Financiar Contabilitate;Ana Gisberto–Viza CFP; Arina-Raluca STEFANICA-viza pentru legalitate,George Nicolae EFTIMIE-Sef Serviciu Achizitii Publice; Catalin STANCIU-Presedinte comisie evaluare,Gabriel STOICA-Membru comisie evaluare,Ion GAVAZ-Membru comisie evaluare, Andreea GALUSCA- Membru comisie evaluare, Mihaela IORDAN- Membru secretar cu drept de vot.

Coduri CPV:

50532400-7 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de distribuţie electrică

Textul licitației

utiv economic;Lucian POSERBA-Director executiv tehnic;Monica Mirela ONICA-Sef Serviciu Financiar Contabilitate;Ana Gisberto–Viza CFP; Arina-Raluca STEFANICA-viza pentru legalitate,George Nicolae EFTIMIE-Sef Serviciu Achizitii Publice; Catalin STANCIU-Presedinte comisie evaluare,Gabriel STOICA-Membru comisie evaluare,Ion GAVAZ-Membru comisie evaluare, Andreea GALUSCA- Membru comisie evaluare, Mihaela IORDAN- Membru secretar cu drept de vot. Valoarea estimata fara TVA: 22029.57 RON Conditii contract: Conform clauze contractuale din modelul de contract parte integranta a documentatiei de atribuire. Conditii participare: Se solicita atestat/ autorizatie emisa de catre A.N.R.E – Autoritatea Nationala de Reglementare în domeniul Energiei, in termen de valabilitate, pentru serviciile supuse achizitiei. Criterii adjudecare: „Pretul cel mai scazut\" per total oferta, cu conditia îndeplinirii specificatiilor solicitate in caietul de sarcini (dintre ofertele declarate admisibile). Termen limita primire oferte: 23.01.2018 Informatii suplimentare: Documentatia de atribuire se poate obtine in format electronic, pe e-mail, pe baza unei solicitari transmise la adresele achizitii.rajdpct@gmail.com; m.iordan@rajdpct.ro. Data limita de depunere a ofertelor este 23.01.2018, ora 11.00. Modul de prezentare a ofertei: la sedi

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta