Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica- revizie periodica si mentenanta PTA (puncte transformare electrica)
Data licitatiei 22.01.2018
Expirat
49
49
Valoare estimata : 22,029 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2838561
|
Data publicarii :
16.01.2018
|
Tara/Judet:
RO/Constanta |
Descriere scurta:
Contract de achizitie publica conform Legii 98/2016. Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba si semneaza documentele in legatura cu achizitia sunt: Lucian – Dumitru LUNGOCI - Administrator special; Anca-Cristina PARUSCHI-Director executiv economic;Lucian POSERBA-Director executiv tehnic;Monica Mirela ONICA-Sef Serviciu Financiar Contabilitate;Ana Gisberto–Viza CFP; Arina-Raluca STEFANICA-viza pentru legalitate,George Nicolae EFTIMIE-Sef Serviciu Achizitii Publice; Catalin STANCIU-Presedinte comisie evaluare,Gabriel STOICA-Membru comisie evaluare,Ion GAVAZ-Membru comisie evaluare, Andreea GALUSCA- Membru comisie evaluare, Mihaela IORDAN- Membru secretar cu drept de vot.
Coduri CPV:
50532400-7 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de distribuţie electrică
|
Textul licitației
utiv economic;Lucian POSERBA-Director executiv tehnic;Monica Mirela ONICA-Sef Serviciu Financiar Contabilitate;Ana Gisberto–Viza CFP; Arina-Raluca STEFANICA-viza pentru legalitate,George Nicolae EFTIMIE-Sef Serviciu Achizitii Publice; Catalin STANCIU-Presedinte comisie evaluare,Gabriel STOICA-Membru comisie evaluare,Ion GAVAZ-Membru comisie evaluare, Andreea GALUSCA- Membru comisie evaluare, Mihaela IORDAN- Membru secretar cu drept de vot.
Valoarea estimata fara TVA: 22029.57 RON
Conditii contract: Conform clauze contractuale din modelul de contract parte integranta a documentatiei de atribuire.
Conditii participare: Se solicita atestat/ autorizatie emisa de catre A.N.R.E – Autoritatea Nationala de Reglementare în domeniul Energiei, in termen de valabilitate, pentru serviciile supuse achizitiei.
Criterii adjudecare: „Pretul cel mai scazut\" per total oferta, cu conditia îndeplinirii specificatiilor solicitate in caietul de sarcini (dintre ofertele declarate admisibile).
Termen limita primire oferte: 23.01.2018
Informatii suplimentare: Documentatia de atribuire se poate obtine in format electronic, pe e-mail, pe baza unei solicitari transmise la adresele achizitii.rajdpct@gmail.com; m.iordan@rajdpct.ro. Data limita de depunere a ofertelor este 23.01.2018, ora 11.00. Modul de prezentare a ofertei: la sedi