Servicii de reparare la autovehiculul special M1 VW Transporter
Data licitatiei 18.07.2017
Expirat
3
3
Valoare estimata : 1,473 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2477728
|
Data publicarii :
17.07.2017
|
Tara/Judet:
RO/Caras-Severin |
Descriere scurta:
Prestare servicii de reparare la autovehiculul special M1 VW 7J0/GCFCA300X1/ LHAM6500517NVRO7MGG3TS/ TRANSPORTER, serie sasiu: WV1ZZZ7HZCH025191, cmc: 1968, putere motor 132 Kw, tip motor CFCA 045645, an fabricatie 2012, dupa cum urmeaza: 1. Inlocuire bielete directie – 2 buc.; 2. Inlocuire cap bara dreapta – 1 buc.; 3. Inlocuire cap bara stanga – 1 buc.; 4. Inlocuire amortizor fata – 2 buc.; 5. Inlocuire bucse bara stabilizatoare – 4 buc.; 6. Inlocuire placute frana spate – 1 set; 7. Inlocuire bielete antiruliu fata – 2 buc.; 8. Reglat geometrie roti.
Coduri CPV:
50112000-3 - Servicii de reparare şi de întreţinere a automobilelor
|
Textul licitației
Inlocuire placute frana spate – 1 set; 7. Inlocuire bielete antiruliu fata – 2 buc.; 8. Reglat geometrie roti.
Valoarea estimata fara TVA: 1473.95 RON
Conditii contract: Conditii tehnice: ofertantul va face dovada ca este autorizat conform legislatiei in vigoare, sa prestese servicii de reparatii auto. Autoritatea contractanta va avea acces sa asiste in service la operatiunile de reparatii auto prin delegatul desemnat. Prestatorul va elibera certificate de garantie pentru serviciile si piesele inlocuite conform legislatiei in vigoare Termen maxim de programare in service: 3 zile de la data comenzii. Termen maxim de prestare servicii: 1 zile de la data comenzii.
Conditii participare: Prestatorul serviciului trebuie sa dispuna obligatoriu de un service auto (punct de lucru) pe raza municipiului Oravi?a sau Re?i?a Conditii de plata: plata se va efectua in termen de 30 zile de la emiterea facturii, prin ordin de plata intr-un cont deschis la trezorerie. Oferta se va posta atat in SEAP, prin completarea rubricilor aferente, cat si se va transmite in forma electronica scanata, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, pe e-mail la adresa achizitiipublice@isusemenic.ro, in termenul limita de primire a ofertelor. Oferta transmisa pe e-mail trebuie sa aiba o valabilitate de cel putin 30 zile de la data l