Data licitatiei 27.04.2017

Expirat

Servicii de proiectare privind elaborarea de PROIECT TEHNIC –PT. si DETALII DE EXECUTIE –DE.
Data licitatiei 27.04.2017
Expirat
18
18
Valoare estimata : 15,343 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2313106 Data publicarii : 18.04.2017 Tara/Judet: RO/Salaj
Descriere scurta:

Servicii de proiectare privind elaborarea de PROIECT TEHNIC –PT. si DETALII DE EXECUTIE –DE. a urmatoarelor obiective/loturi: A. Modernizare-Bazin de apa de 500 MC capacitate si B. Reabilitare si modernizare - Imprejmuire incinta sectii exterioare (Spital vechi ). Achizitia se va face pe doua loturi. Descrierea obiectivelor, respective a loturilor - conform Caietului de sarcini . Lot 1. Modernizare-Bazin de apa de 500 MC capacitate –Valoare estimata fara TVA - lot 1 este 9.502,93 RON Lot 2. Reabilitare si modernizare - Imprejmuire incinta sectii exterioare(Spital vechi ). –Valoare estimata fara TVA- lot 2 este 5.840,46 RON Ofertarea se poate face pentru unul sau mai multe loturi. Atribuirea contractului de furnizare se va face pe loturi. Pretul ofertei va fi exprimat in lei, fara TVA, pe unitatea de produs, incluzand toate costurile afere

Coduri CPV:

71322000-1 - Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice

Textul licitației

de sarcini . Lot 1. Modernizare-Bazin de apa de 500 MC capacitate –Valoare estimata fara TVA - lot 1 este 9.502,93 RON Lot 2. Reabilitare si modernizare - Imprejmuire incinta sectii exterioare(Spital vechi ). –Valoare estimata fara TVA- lot 2 este 5.840,46 RON Ofertarea se poate face pentru unul sau mai multe loturi. Atribuirea contractului de furnizare se va face pe loturi. Pretul ofertei va fi exprimat in lei, fara TVA, pe unitatea de produs, incluzand toate costurile afere Valoarea estimata fara TVA: 15343.39 RON Conditii contract: Caracteristicile asociate serviciilor sunt detaliate pe adresa www.spitalzalau.ro, la sectiunea \"Achizitii\". Se va incheia contract de prestari servicii .Termenul de prestare a serviciilor este de maxim 30 de zile calendaristice, incepand de la data semnarii contractului.Modelul de contract este inclus in documentatia de atribuire ,la adresa mai sus mentionata.Plata facturii se va face in termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii facturii insotite de procesul verbal de receptie al serviciilor. Conditii participare: Ofertele vor fi incarcate in catalogul electronic SEAP,avand ca titlu : \"Servicii de proiectare anunt nr.......\"pana la data de 28.04.2017,ora 12.00 si in paralel aceeasi oferta va fi trimisa la adresa de e-mail : b.achizitii@yahoo.com ,avand ca titlu : \"S

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta