Servicii de închiriere a unui spa?iu în cadrul unui/unor imobil/imobile, dotat cu mobilier, utilita?i ?i spa?ii de parcare, cu destina?ie de sediu necesar func?ionarii Ministerului Fondurilor Europene
Data licitatiei 26.06.2016
Expirat
![](/images/ic_remove_red_eye_24px.svg)
37
![](/images/ic_remove_red_eye_24px.svg)
37
Valoare estimata : 3,720,960 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 1788812
|
Data publicarii :
15.06.2016
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Închirierea pentru o perioada de 24 de luni, a unui spatiu în cadrul unui/unor imobil/imobile, dotat cu mobilier, utilitati si spatii de parcare, necesar functionarii Ministerului Fondurilor Europene, în Bucuresti. Contractul include si asigurarea serviciilor de mentenanta, pe toata durata contractului.
Coduri CPV:
70310000-7 - Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile
|
Textul licitației
pene
CPV: 70310000-7-Servicii de inchiriere sau de vanzare de imobile (Rev.2)
Descrierea contractului: Închirierea pentru o perioada de 24 de luni, a unui spatiu în cadrul unui/unor imobil/imobile, dotat cu mobilier, utilitati si spatii de parcare, necesar functionarii Ministerului Fondurilor Europene, în Bucuresti. Contractul include si asigurarea serviciilor de mentenanta, pe toata durata contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 3720960.00 EUR
Conditii contract: Durata contractului de închiriere: 24 de luni, cu posibilitate prelungirii contractului. Procedura de inchiriere este organizata in baza art. 29, alin.(1), lit. a) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, si ale art.1, alin.(1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr.98/20016, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 395/2016. Procedura este reglementata prin norme procedurale interne aprobate prin ordinul ministrului fondurilor europene.
Conditii participare: Documentatia de atribuire cu cerintele minime solicitate de Autoritatea Contractanta si normele procedurale interne sunt disponibile integ