Data licitatiei 29.02.2024

Expirat

Servicii de mentenanță pentru Echipamentul de înștiințare – alarmare publică montat la Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”Avram Iancu ” Cluj
Data licitatiei 29.02.2024
Expirat
79
79
Valoare estimata : 15,065 RON Tip anunt: Achizitii ID: 7999441 Data publicarii : 26.02.2024 Tara/Judet: RO/Cluj
Descriere scurta:

Denumire contract: Servicii de mentenanță pentru Echipamentul de înștiințare – alarmare publică montat la Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”Avram Iancu ” Cluj Data limita depunere oferta: 2024-02-29

Coduri CPV:

31625200-5 - Sisteme de alarmă de incendiu

Textul licitației

epunere oferta: 2024-02-29T23:30:00+02:00 Descriere contract: Autoritatea contractanta dorește achiziționarea serviciilor de mentenanță pentru Echipamentul de înștiințare – alarmare publică montat la Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”Avram Iancu ” Cluj, în conformitate cu cerințele din caietul de sarcini. Documentația de atribuire este disponibila pe site-ul Consiliului Judeţean Cluj - https://cjcluj.ro/achizitie/. Conditii referitoare la contract: Durata contractului este de la semnarea contractului până la 31.12.2024. Conditii de participare: Înregistrarea ofertei în catalogul electronic de pe site-ul www.e-licitatie.ro este obligatorie. Pentru a putea depune oferta în catalogul electronic este nevoie ca ofertanții să fie înregistrați in SEAP. Ofertele se vor transmite pe e-mail la adresa: achizitii@cjcluj.ro și în catalogul electronic. La secțiunea ”Subiect - e-mail”, se va menționa oblig

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta