Servicii de mentenanță pentru Echipamentul de înștiințare – alarmare publică montat la Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”Avram Iancu ” Cluj
Data licitatiei 29.02.2024
Expirat
79
79
Valoare estimata : 15,065 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 7999441
|
Data publicarii :
26.02.2024
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Servicii de mentenanță pentru Echipamentul de înștiințare – alarmare publică montat la Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”Avram Iancu ” Cluj
Data limita depunere oferta:
2024-02-29
Coduri CPV:
31625200-5 - Sisteme de alarmă de incendiu
|
Textul licitației
epunere oferta:
2024-02-29T23:30:00+02:00
Descriere contract:
Autoritatea contractanta dorește achiziționarea serviciilor de mentenanță pentru Echipamentul de înștiințare – alarmare publică montat la Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”Avram Iancu ” Cluj, în conformitate cu cerințele din caietul de sarcini. Documentația de atribuire este disponibila pe site-ul Consiliului Judeţean Cluj - https://cjcluj.ro/achizitie/.
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului este de la semnarea contractului până la 31.12.2024.
Conditii de participare:
Înregistrarea ofertei în catalogul electronic de pe site-ul www.e-licitatie.ro este obligatorie. Pentru a putea depune oferta în catalogul electronic este nevoie ca ofertanții să fie înregistrați in SEAP. Ofertele se vor transmite pe e-mail la adresa: achizitii@cjcluj.ro și în catalogul electronic.
La secțiunea ”Subiect - e-mail”, se va menționa oblig