Servicii de mentenanță (întreţinere, verificare, intervenţii în caz de defecţiune și reparare) și piese de schimb pentru sistemul de înștiințare, avertizare și alarmare al Municipiului Timișoara
Data licitatiei 27.06.2024
Expirat
17
17
Valoare estimata : 85,690 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 8418532
|
Data publicarii :
21.06.2024
|
Tara/Judet:
RO/Timis |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Servicii de mentenanță (întreţinere, verificare, intervenţii în caz de defecţiune și reparare) și piese de schimb pentru sistemul de înștiințare, avertizare și alarmare al Municipiului Timișoara
Data limita depunere oferta:
2024-06-27
Coduri CPV:
50324100-3 - Servicii de întreţinere a sistemelor
|
Textul licitației
ita depunere oferta:
2024-06-27T23:30:00+03:00
Descriere contract:
Serviciile de mentenanță (întreţinere, verificare, intervenţii în caz de defecţiune și reparare) și piese de schimb pentru sistemul de înștiințare, avertizare și alarmare al Municipiului Timișoara, se vor realiza in conformitate cu documentatia de atribuire (Caiet de sarcini+ Anexe si Model de contract prestari servicii) atasata prezentului anunt publicitar.
Conditii referitoare la contract:
Conditiile referitoare la contract sunt cuprinse in documentatia de atribuire (caiet de sarcini si model contract), atasata prezentului anunt si postata pe pagina de internet a autoritatii contractante https://www.primariatm.ro, rubrica Administratie/Transparenta/Achizitii publice/Cumparari directe in desfasurare si/sau Contractate. Eventualele solicitari de clarificari privind documentatia postata in SEAP, se transmit la adresa de e-mail: achizitiipublice@primariatm.ro, iar raspunsurile se vor atasa anuntului publicitar postat pe pagina de internet a autoritatii contractante.