Servicii de inventariere si selectionare documente in vederea eliminarii
Data licitatiei 23.04.2017
Expirat
26
26
Valoare estimata : 128,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2311185
|
Data publicarii :
18.04.2017
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze Servicii de inventariere a fondului arhivistic si selectionare a documentelor cu termene de pastrare expirate. Obiectul prezentului contract îl constituie efectuarea de catre Prestator: - a transportarii si inventarierii fizice a fondului arhivistic, in locatia proprie a prestatorului, constand in aproximativ 5800 cutii depozitate in Targoviste si aproximativ 1500 cutii depozitate in Bucuresti; - a selectionarii documentelor, respectiv a pastrarii exemplarelor in original si propunerea spre eliminare a documentelor in copie si a celor ce reprezinta proiecte neeligibile; - suport tehnic pentru intocmirea Procesul-verbal de selectionare, însotit de inventarele documentelor propuse spre a fi eliminate, ce se înainteaza spre aprobare Directorului general al autoritatii contractante si, ulterior, se inainteaza cu adresa inregistrata la Arhivele Nationale; - eliminarea materialului arhivistic vadit nefolositor dupa aprobarea procesului-verbal de selectionare de catre Comisia de selectionare a documentelor si de catre Arhivele Nationale.
Coduri CPV:
79995100-6 - Servicii de arhivare
|
Textul licitației
v a pastrarii exemplarelor in original si propunerea spre eliminare a documentelor in copie si a celor ce reprezinta proiecte neeligibile; - suport tehnic pentru intocmirea Procesul-verbal de selectionare, însotit de inventarele documentelor propuse spre a fi eliminate, ce se înainteaza spre aprobare Directorului general al autoritatii contractante si, ulterior, se inainteaza cu adresa inregistrata la Arhivele Nationale; - eliminarea materialului arhivistic vadit nefolositor dupa aprobarea procesului-verbal de selectionare de catre Comisia de selectionare a documentelor si de catre Arhivele Nationale.
Valoarea estimata fara TVA: 128000.00-132500.00 RON
Conditii contract: Achizitia se va finaliza prin incheierea unui contract de prestari servicii, pentru o perioada de 6 luni. Facturile vor fi emise periodic, urmare a comenzilor emise de beneficiar. Plata facturilor se va efectua prin ordin de plata in cont de Trezorerie, in maximum 30 zile de la receptia fara obiectiuni a serviciilor. Inventarierea, selectionarea si propunerea spre eliminare a documentelor nu va depasi 6 luni.
Conditii participare: Operatorii economici ce pot oferi serviciile corespunzatoare celor solicitate vor publica oferta in catalogul electronic pana la data de 24.04.2017, cu mentionarea numarului prezentului anunt de publicitate. Operatorii econo