Data licitatiei 16.02.2017

Expirat

SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII BAZIN DE INOT
Data licitatiei 16.02.2017
Expirat
13
13
Valoare estimata : 48,830 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2195522 Data publicarii : 13.02.2017 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Servicii de intretinere si reparare bazin de inot , pe o perioada de 11 luni,fara a se depasi data de 31.12.2017,in conditiile specificate in Caietul de sarcini si anexa 1,care pot fi descarcate de pe site-ul:http://ucd.ro/index.php/organizare/achizitii/achizitii-fonduri-proprii sau http://umfcd.ro/despre-umfcd/clasamente-si-rapoarte/informatii-publice/achizitii-publice-2/.Tot acolo vor fi postate raspunsuri la solicitarile de clarificari.Valoarea totala estimata fara TVA:48830.37 lei . Oferta depusa nu trebuie sa depaseasca atat valoarea totala estimata cat si valoarea estimata pentru fiecare pozitie in parte, respectiv: - Servicii de intretinere si reparare - 28820 lei fara TVA - Piese de schimb - 20010.37 lei fara TVA(valoare fixa pentru toti ofertantii)

Coduri CPV:

50870000-4 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului pentru terenurile de joacă

Textul licitației

ri.Valoarea totala estimata fara TVA:48830.37 lei . Oferta depusa nu trebuie sa depaseasca atat valoarea totala estimata cat si valoarea estimata pentru fiecare pozitie in parte, respectiv: - Servicii de intretinere si reparare - 28820 lei fara TVA - Piese de schimb - 20010.37 lei fara TVA(valoare fixa pentru toti ofertantii) Valoarea estimata fara TVA: 48830.37 RON Conditii contract: Servicii de intretinere si reparare bazin de inot se vor finanta din venituri proprii. Ofertantul declarat castigator va presta serviciile in termenele stabilite in caietul de sarcini .Operatiunile de intretinere programate se gasesc in Anexa 1 la Caietul de sarcini. Piesele de schimb se vor inlocui de catre prestator in baza unor comenzi efectuate de catre beneficiar , in cazul unor defectiuni constatate. Piesele de schimb sunt cuprinse in lista anexata caietului de sarcini. Decontarea serviciilor de intretinere se va face lunar. Plata serviciilor se va face in lei , in termen de 30 de zile de la data receptiei serviciilor efectiv prestate, pe baza facturii emise de catre prestator si a procesului verbal de receptie . Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Aceasta va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 39,40 din HG 395/2016. Garantia tehnica : minim 12 luni pentru reparatii, iar pe

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta