“Servicii de emitere, printare, împlicuire, expediere – confirmare de primire și scanare Notificări, conform Legii 252/2022, pentru anul 2024”
Data licitatiei 14.10.2024
au mai rămas 8 zile
8
8
Valoare estimata : 24,200 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 8808548
|
Data publicarii :
02.10.2024
|
Tara/Judet:
RO/Vrancea |
Descriere scurta:
“Servicii de emitere, printare, împlicuire, expediere – confirmare de primire și scanare Notificări, conform Legii 252/2022, pentru anul 2024”
Coduri CPV:
72319000-4 - Servicii de furnizare de date
|
Textul licitației
ervicii de emitere, printare, împlicuire, expediere – confirmare de primire și scanare Notificări, conform Legii 252/2022, pentru anul 2024” Numar de
referinta:PAAP 2024 - 4350645
II.1.2) Cod CPV principal: 72319000-4 Servicii de furnizare de date (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului: Servicii / Alte servicii administrative si servicii guvernamentale
II.1.4) Descriere succinta: Contract de prestări servicii: “Servicii de emitere, printare, împlicuire, expediere – confirmare de primire și scanare Notificări, conform Legii 252/2022, pentru anul 2024” din Programul de gestiune al impozitelor și taxelor locale AvanTax:
1.Servicii prelucrare date – Notificări(despre posibilitatea depunerii Rapoartelor de evaluare – clădiri(2.000 Notificări),
2. Expediere – confirmare de primire a Notificărilor,
3. Introducere date
Categoria de servicii:
-Servicii de emitere Notificări,
-Servicii de tipărire și împlicuire, expediere – confirmare de primire,
-Servicii de scanare - procesare confirmări/retururi în AvanTax
Obiectivul contractului: generare Notificări(despre posibilitatea depunerii Rapoartelor de evaluare – clădiri, pentru conformare la prevederile Legii nr. 252/2022 din 20 iulie 2022 pentru modificarea Legii nr. 227/2015 privind Codu