Data licitatiei 01.05.2017

Expirat

Servicii de consultanta si proiectare in vederea intocmirii cererii de finantare pentru obiectivul " CRE?TEREA EFICIEN?EI ENERGETICE PRIN REABILITAREA, CONSOLIDAREA SI DOTAREA SEDIULUI PRIMARIEI ORASULUI STREHAIA "
Data licitatiei 01.05.2017
Expirat
9
9
Valoare estimata : 25,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2323902 Data publicarii : 25.04.2017 Tara/Judet: RO/Mehedinti
Descriere scurta:

Servicii de consultanta si proiectare in vederea intocmirii cererii de finantare pentru obiectivul " CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE PRIN REABILITAREA, CONSOLIDAREA SI DOTAREA SEDIULUI PRIMARIEI ORASULUI STREHAIA " - Elaborare studii de teren - Proiectare si inginerie - expertiza tehnica, audit energetic (inclusiv certificat de performantata energetica a cladirii la finalizarea lucrarilor) si documentatie de avizare a lucrarilor de interventii (elaborarea documentatiilor necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie (documentatii ce stau la baza emiterii avizelor si acordurilor impuse prin certificatul de urbanism, documentatii urbanistice, studii de impact, studii/expertize de amplasament etc). - elaborarea Analizei cost-beneficiu; - elaborarea Cererii de finantare conform Ghidului Solicitantului, - completarea altor documente anexate Cererii de finantare; - pregatirea dosarului complet de finantare in vederea depunerii, - predarea fizica a dosarului la beneficiar (copie si in format electronic) precum si depunerea in MYSMIS - asistenta pe toata perioada verificarii proiectului pana la incheierea Contractului de finantare, - completarea si depunerea, daca va fi cazul, a unor clarificari/documente solicitate suplimentar; - asistenta in pregatirea si transmiterea dosarului, in vederea semnarii contractului de finantare.

Coduri CPV:

71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanţă, analize

Textul licitației

) ?i documentatie de avizare a lucrarilor de interventii (elaborarea documentatiilor necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investi?ie (documenta?ii ce stau la baza emiterii avizelor ?i acordurilor impuse prin certificatul de urbanism, documentatii urbanistice, studii de impact, studii/expertize de amplasament etc). - elaborarea Analizei cost-beneficiu; - elaborarea Cererii de finantare conform Ghidului Solicitantului, - completarea altor documente anexate Cererii de finantare; - pregatirea dosarului complet de finantare in vederea depunerii, - predarea fizica a dosarului la beneficiar (copie si in format electronic) precum si depunerea in MYSMIS - asistenta pe toata perioada verificarii proiectului pana la incheierea Contractului de finantare, - completarea si depunerea, daca va fi cazul, a unor clarificari/documente solicitate suplimentar; - asistenta in pregatirea si transmiterea dosarului, in vederea semnarii contractului de finantare. Valoarea estimata fara TVA: 25000.00-50000.00 RON Conditii contract: conform caietului de sarcini publicat pe www.primariastrehaia.ro sectiunea Licitatii Conditii participare: conform caietului de sarcini publicat pe www.primariastrehaia.ro sectiunea Licitatii Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut Termen limita primire oferte: 02

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta