Descriere scurta:
Servicii de consultanta pentru managementul proiectului, supervizarea lucrarilor in timpul executiei inclusiv asistenta tehnica pentru proiectului “WATMAN - Sistem Informational pentru Managementul Integrat al Apelor – Etapa I Prezentul contract are ca obiectiv specific acordarea de catre Consultant a asistentei tehnice pentru supervizarea executiei lucrarilor si servicii de consultanta pentru managementul proiectului, astfel: a) Atingerea parametrilor proiectati (timp, cost, calitate si siguranta din prisma securitatii informationale) prin asigurarea activitatilor de consultanta, management de proiect si asistenta tehnica, în conformitate cu cerintele contractului de finantare si cu cerintele contractelor de servicii/furnizare si executie lucrari încheiate pentru implementarea proiectului; b) Sprijinirea organizarea, planificarea si monitorizarea proiectului, precum si a activitatilor de elaborare a cererilor de rambursare si a documentatiei aferente acestora, inclusiv elaborarea rapoartelor de progres în conformitate cu Ghidul Solicitantului; c) Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor astfel încât sa se asigure un nivel înalt de calitate a lucrarilor în conformitate cu prevederile legale, în special cu Legea 10/1995 a Calitatii în Constructii si cu alte reglementari în vigoare; d) Monitorizarea si supravegherea lucrarilor de constructii în conformitate cu prevederile legale, în special cu Legea 10/1995 a Calitatii în Constructii, cu Ordinul ISC 154/2010, si cu alte reglementari în vigoare; e) Asigurarea unor constructii si lucrari de o înalta calitate tehnica, tehnologica si cu încadrarea în valorile contractuale încheiate si în bugetul aprobat al proiectului, cu personal profesionist, autorizat si cu experienta în implementarea proiectelor în infrastructura de mediu si în managementul apelor; f) Asigurarea receptiei lucrarilor, bunurilor si a echipamentelor, realizarea probelor tehnologice si punerea în functiune a echipamentelor, a receptiilor la terminarea lucrarilor în conformitate cu reglementarile în vigoare; g) Asigurarea realizarii de catre Contractor a remedierilor si atingerea nivelelor de performanta si a exigentelor de calitate stabilite prin proiect atât în faza de constructie, cât si pe perioada de notificare a defectelor (în perioada de garantie).
Coduri CPV:
71356200-0 - Servicii de asistenţă tehnică
71600000-4 - Servicii de testare, analiză şi consultanţă tehnică
72220000-3 - Servicii de consultanţă privind sistemele informatice şi servicii de consultanţă tehnică
79400000-8 - Consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe
|