Service stingatoare - verificare, reparare, reincarcare si etichetare 12 stingatoare
Data licitatiei 02.04.2024
Expirat
43
43
Valoare estimata : 600 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 8103535
|
Data publicarii :
28.03.2024
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Service stingatoare - verificare, reparare, reincarcare si etichetare 12 stingatoare
Data limita depunere oferta:
2024-04-02
Coduri CPV:
50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor
|
Textul licitației
m-12\">2024-04-02T12:00:00+03:00
Descriere contract:
Service stingatoare - verificare, reparare, reincarcare si etichetare 12 stingatoare in conformitate cu caietul de sarcini atasat prezentului anunt.
Conditii referitoare la contract:
Plata serviciilor se va face în lei, cu ordin de plată prin Trezorerie, în maximum 30 de zile de la primirea facturii si receptia serviciilor prestate. Operatorul economic câstigator, are obligatia sa aiba sau sa îsi deschida cont la Trezoreria statului, în conformitate cu prevederile Ordinului M.F.P. nr. 1235/2003 - pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei.
Conditii de participare:
Oferta va fi transmisa Autoritatii contractante pe adresa de e-mail: achizitii.anitp@mai.gov.ro sau fax 021/3118973 pana la data de 02.04.2024 ora 12.00, conform modelelor de formulare atasate. Preţul va fi exprimat în lei, fără TVA, cu maximum 2 zecimale.
Criterii de atribuire: