Data licitatiei 27.04.2016

Expirat

Service frigidere, camere si dulapuri frigorifice
Data licitatiei 27.04.2016
Expirat
33
33
Valoare estimata : 50 RON Tip anunt: Achizitii ID: 1725999 Data publicarii : 21.04.2016 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

- autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze service la un numar de circa 130 de frigidere marca Arctic de diferite capacitati (140-270 litri), doua camere frigorifice de 4 mc respectiv 8 mc si alte diverse dulapuri si vitrine frigorifice, cu un grad diferit de uzura; - service-ul presupune interventii (constatare si remediere defectiuni) la solicitarea beneficiarului; - in cazul în care remedierea defectiunilor necesita înlocuirea unor componente (piese de schimb), prestatorul va întocmi raportul/fisa de constatare ce va contine si piesele sau subansamblele necesare remedierii defectiunilor, termenul de repunere în functiune (ce nu va fi mai mare de 3 zile calendaristice precum si pretul unitar de achizitie al acestora iar înlocuirea pieselor se va face numai dupa aprobarea raportului/fisei de constatare, de catre beneficiar; - in pretul orei de manopera sunt incluse toate costurile necesare efectuarii reparatiilor iar echipa de service va avea asupra sa piesele si accesoriile utilizate frecvent pentru efectuarea operativa a reparatiei. - solicitarile vor fi transmise în scris (e-mail, fax, adresa) iar prestatorul va raspunde prompt, într-un interval de maxim 24 ore de la primirea solicitarii, prin deplasarea la locul de dispunere al echipamentului defect, constata si remediaza defectiunile si întocmeste raportul/fisa de constatare; - piesele de schimb pentru reparatia echipamentelor vor fi noi (nu se accepta piese reconditionate, folosite sau de alta provenienta);

Coduri CPV:

50730000-1 - Servicii de reparare şi de întreţinere a grupurilor de refrigerare

Textul licitației

ui; - in cazul în care remedierea defectiunilor necesita înlocuirea unor componente (piese de schimb), prestatorul va întocmi raportul/fisa de constatare ce va contine si piesele sau subansamblele necesare remedierii defectiunilor, termenul de repunere în functiune (ce nu va fi mai mare de 3 zile calendaristice precum si pretul unitar de achizitie al acestora iar înlocuirea pieselor se va face numai dupa aprobarea raportului/fisei de constatare, de catre beneficiar; - in pretul orei de manopera sunt incluse toate costurile necesare efectuarii reparatiilor iar echipa de service va avea asupra sa piesele si accesoriile utilizate frecvent pentru efectuarea operativa a reparatiei. - solicitarile vor fi transmise în scris (e-mail, fax, adresa) iar prestatorul va raspunde prompt, într-un interval de maxim 24 ore de la primirea solicitarii, prin deplasarea la locul de dispunere al echipamentului defect, constata si remediaza defectiunile si întocmeste raportul/fisa de constatare; - piesele de schimb pentru reparatia echipamentelor vor fi noi (nu se accepta piese reconditionate, folosite sau de alta provenienta); Valoarea estimata fara TVA: 50.00 RON Conditii contract: - interventiile asupra echipamentelor (reparatiile) se vor executa în prezenta obligatorie a reprezentantilor beneficiarului; - piesele de schimb si alte s

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta