Service aer conditionat
Data licitatiei 27.04.2016
Expirat
34
34
Valoare estimata : 50 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 1726004
|
Data publicarii :
21.04.2016
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
- autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze service la un numar de circa 150 aparate de aer conditionat de diferite capacitati (9000-24000 BTU), marci (Simbio, Vortex, TCL, Nordstar, Leader, Kelon, LG, Tehnolux etc) si cu un grad diferit de uzura; - service-ul presupune interventii (constatare si remediere defectiuni) la solicitarea beneficiarului; - solicitarile vor fi transmise în scris (e-mail, fax, adresa) iar prestatorul va raspunde prompt, într-un interval de maxim 24 ore de la primirea solicitarii, prin deplasarea la locul de dispunere al echipamentului defect, constata si remediaza defectiunile si întocmeste raportul/fisa de constatare; - in cazul în care remedierea defectiunilor necesita înlocuirea unor componente (piese de schimb), prestatorul va întocmi raportul/fisa de constatare ce va contine si piesele sau subansamblele necesare remedierii defectiunilor, termenul de repunere în functiune (ce nu va fi mai mare de 3 zile calendaristice precum si pretul unitar de achizitie al acestora iar înlocuirea pieselor se va face numai dupa aprobarea raportului/fisei de constatare, de catre beneficiar; - in pretul orei de manopera sunt incluse toate costurile necesare efectuarii reparatiilor iar echipa de service va avea asupra sa piesele si accesoriile utilizate frecvent pentru efectuarea operativa a reparatiei.
Coduri CPV:
50730000-1 - Servicii de reparare şi de întreţinere a grupurilor de refrigerare
|
Textul licitației
(e-mail, fax, adresa) iar prestatorul va raspunde prompt, într-un interval de maxim 24 ore de la primirea solicitarii, prin deplasarea la locul de dispunere al echipamentului defect, constata si remediaza defectiunile si întocmeste raportul/fisa de constatare; - in cazul în care remedierea defectiunilor necesita înlocuirea unor componente (piese de schimb), prestatorul va întocmi raportul/fisa de constatare ce va contine si piesele sau subansamblele necesare remedierii defectiunilor, termenul de repunere în functiune (ce nu va fi mai mare de 3 zile calendaristice precum si pretul unitar de achizitie al acestora iar înlocuirea pieselor se va face numai dupa aprobarea raportului/fisei de constatare, de catre beneficiar; - in pretul orei de manopera sunt incluse toate costurile necesare efectuarii reparatiilor iar echipa de service va avea asupra sa piesele si accesoriile utilizate frecvent pentru efectuarea operativa a reparatiei.
Valoarea estimata fara TVA: 50.00 RON
Conditii contract: - piesele de schimb pentru reparatia echipamentelor vor fi noi (nu se accepta piese reconditionate, folosite sau de alta provenienta); - interventiile asupra echipamentelor (reparatiile) se vor executa în prezenta obligatorie a reprezentantilor beneficiarului; - piesele de schimb si alte subansamble înlocuite ramân în proprietatea