Revizuire documentatie privind delegarea Serviciului de iluminat public din Municipiul Câmpia Turzii
Data licitatiei 20.08.2017
Expirat
42
42
Valoare estimata : 109,244 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2526173
|
Data publicarii :
08.08.2017
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Revizuire documentatie privind delegarea Serviciului de iluminat public din Municipiul Câmpia Turzii-elaborare documentatii in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini
Coduri CPV:
71314300-5 - Servicii de consultanţă în eficienţă energetică
|
Textul licitației
pia Turzii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Revizuire documentatie privind delegarea Serviciului de iluminat public din Municipiul Câmpia Turzii-elaborare documentatii in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 71314300-5 - Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109,244 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Ofertantul va constitui o garantie pt. participare în cuantum de 2.000 lei. Garantia de participare se constituie în conformitate cu prevederile art. 35 din HG nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Legea nr.98/2016. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform tuturor optiunilor art. 36 din HG.