REPARATIE IMPRIMANTĂ
Data licitatiei 21.01.2025
au mai rămas 1 zile
4
4
Valoare estimata : 300 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 9167204
|
Data publicarii :
17.01.2025
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
Denumire contract:
REPARATIE IMPRIMANTĂ
Data limita depunere oferta:
2025-01-21
Coduri CPV:
50323200-7 - Servicii de reparare a perifericelor informatice
|
Textul licitației
Descriere contract:
Unitatea Militara 02216 Cluj Napoca, realizează un studiu de piaţa în vederea achiziţionării serviciului din fisierul atasat.
Conditii referitoare la contract:
Plata se va face cu ordin de plata, dupa recepţia serviciului, in termen de 30 zile, in cont de trezorerie.
Conditii de participare:
Termen de inaintare a ofertelor 21.01.2025 09:00. Oferta trebuie să cuprindă propunerea financiară și propunerea tehnica. Produsele vor fi livrate in termen de 5 zile lucratoare de la acceptarea conditiilor in SEAP, la adresesle specificate în caietul de sarcini. Persoana de contact Chețan Diana 0264 450635 detalii achiziție, HETEA Florin 0740018211 detalii imprimantă.
Criterii de atribuire:
Pentru determinarea ofertei celei mai avatajoase, autoritatea contractanta aplică ca si criteriu de atribuire “Preţul cel mai scăzut fara TVA/pachet.
Informatii suplimentare: