Proiectarea și execuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții: „Investitii privind implementarea programului de Screening – Ambulatoriu integrat din cadrul Sanatoriului de Pneumoftiziolgie Brad”
Data licitatiei 17.06.2024
Expirat
19
19
Valoare estimata : 8,851,948 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 8319030
|
Data publicarii :
29.05.2024
|
Tara/Judet:
RO/Hunedoara |
Descriere scurta:
Proiectarea și execuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții: „Investitii privind implementarea programului de Screening – Ambulatoriu integrat din cadrul Sanatoriului de Pneumoftiziolgie Brad”
Coduri CPV:
45215140-0 - Lucrări de construcţii de unităţi spitaliceşti
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice
71356200-0 - Servicii de asistenţă tehnică
|
Textul licitației
Ambulatoriu integrat din cadrul Sanatoriului de Pneumoftiziolgie Brad” Numar de
referinta:4374474_2024_PAAPD1488015
II.1.2) Cod CPV principal: 45215140-0 Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului: Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta: Proiectarea și execuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții: „Investitii privind implementarea programului de Screening – Ambulatoriu integrat din cadrul Sanatoriului de Pneumoftiziolgie Brad”. Valoarea estimata a contractului este de 8.851.948,65 lei fara TVA
- Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor -30.000 lei fara TVA;
- Certificarea performantei energetice si audit energetic al cladirilor, audit de siguranta rutiera – 8.000 lei fara TVA;
- Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie – 30.000 lei fara TVA;
- Proiect tehnic si detalii de executie- 200.000,00 lei fara TVA;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie: 10.000,00 lei fara TVA;
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului :415.000 lei fara TVA;
-