Proiectare si executie: sistem alimentare cu apa, sistem de canalizare, reabilitare drum si centru a
Data licitatiei 11.09.2011
Expirat
98
98
Valoare estimata : 9,564,313 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 44268
|
Data publicarii :
31.08.2011
|
Tara/Judet:
Iasi |
Descriere scurta:
Proiectare si executie: infiintare sistem de alimentare cu apa potabila in comuna erbiceni, judetul iasi. Etapa i - localitatile erbiceni si barlesti; infiintare sistem de canalizare ape uzate menajere in comuna erbiceni, judetul iasi. Etapa i - localitatile erbiceni si barlesti ; modernizare prin asfaltare drumuri satesti, erbiceni, km 0+000-3+200, comuna erbiceni, jud.iasi; construire centru social, comuna erbiceni, jud. Iasi. Valoare estimata: 9,564,313 RON. Restul documentatiei: in SEAP.
Coduri CPV:
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice
|
Textul licitației
depunere a ofertelor: 12.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Erbiceni, Judetul Iasi
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Erbiceni, Judetul Iasi
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 9,564,313 RON
Criterii de calificare: Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Dec pv neindrarea la art 180 si 181
Dec pv calitatea de participant
Cert lipsa datorii BS si bug locale
Cert lipsa datorii Fd de mediu
Cazier fiscal societate
Copie CUI
Certificat constatator ONRC
C.A min 19128626 ron din care 867788 proiectare
Copii bilanturi 2008, 2009, 2010
Experienta similara minim 1 contract de valori similare
Dovada acord laborator gradul II
Pers de specialitate: 1 sef proiect pe fiecare specialitate, 1 ing proiectant pe fiecare specialitate, 1 sef santier, 3 sefi punct de lucru, 1 CTTC, cate RTE pe fiecare specialitate
Declaratie subcontractanti
Acord aso