Data licitatiei 19.09.2017

Expirat

Proiectare si executie de lucrari aferente obiectivului de investitii „Infiintare nou sediu central de birouri al C.A.S.M.B. prin reabilitarea, supraetajarea, recompartimentarea si schimbarea functiunii actuale a Blocului nr. 7, cu regim de inaltime actual S+P+4E, propus prin proiect S+P+5E (4E+M), situat in str. Alexandru Ivasiuc, nr. 34-40, sector 6, BUCURESTI”
Data licitatiei 19.09.2017
Expirat
24
24
Valoare atribuita : 6,134,747 RON Tip anunt: Atribuiri ID: 2601698 Data publicarii : 19.09.2017 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Proiectare si executie de lucrari aferente obiectivului de investitii „Infiintare nou sediu central de birouri al C.A.S.M.B. prin reabilitarea, supraetajarea, recompartimentarea si schimbarea functiunii actuale a Blocului nr. 7, cu regim de inaltime actual S+P+4E, propus prin proiect S+P+5E (4E+M), situat in str. Alexandru Ivasiuc, nr. 34-40, sector 6, BUCURESTI”

Coduri CPV:

71322000-1 - Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice

Câștigătorii Licitației

Pentru a vizualiza câștigătorii trebuie să aveți cont și abonament.

Textul licitației

tehnic si a detaliilor de executie (PT+DE) 1.4. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor 1.5. Elaborarea documentatiei tehnice \"as-build\" (daca este necesar) 1.6. Elaborarea documentatiei de exploatare, intretinere si urmarire in timp a constructiei 1.7. Emiterea certificatului de performanta energetica 2. Executia de lucrari care se refera, in principal, la urmatoarele: 2.1. Executia lucrarilor pentru realizarea constructiei si a instalatiilor aferente constructiei. 2.2. Procurarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice 2.3. Testarea si punerea in functiune a lucrarilor/utilajelor/ echipamentelor tehnologice executate/ montate in cadrul contractului 2.4. Urmarirea lucrarilor executate si remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor Valoarea estimata a contractului este de 10 446 470ron compusa din: 577 000 ron = Servicii de proiectare si asistenta tehnica 9 522 100 ron = Investitia de baza 56 000 ron = Organizare de santier 291 370 ron = Cheltuieli diverse si neprevazute (3% din valoarea contractului) Valorile nu contin TVA. Valoarea aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute, va acoperi, dupa caz, cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului in conformitate cu prevederile HG28/2008, Anexa nr. 4, pct.

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta