Descriere scurta:
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Calarasi
Numar invitatie: 366092 / 17.10.2014
Denumire contract: Proiectare si Executie - ASIGURAREA CONECTARII LA RETEAUA DE ELECTRICITATE PENTRU DEPOZIT CIOCANESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social Consiliul Judetean Calarasi Cod fiscal: 4294030, Adresa: Str 1Decembrie 1918,nr1, Calarasi, Telefon: 0242311302, Fax: 0242331609 , Email: cjcalarasi@calarasi.ro
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str 1Decembrie 1918,nr1, Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon:+40 242311302, fax:+40 242331609, persoana de contact:Gabriel Dima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si Executie - ASIGURAREA CONECTARII LA RETEAUA DE ELECTRICITATE PENTRU DEPOZIT CIOCANESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si Executie - ASIGURAREA CONECTARII LA RETEAUA DE ELECTRICITATE PENTRU DEPOZIT CIOCANESTI, conform caietului de sarcini anexat, valoarea estimata este de 555.163 lei fara TVA din care 16.655 lei fara TVA proiectare si 538.508 fara TVA pentru executie
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555,163 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare – 10.000 lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (120 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata si virament bancar în contul autoritatii contractante RO65TREZ201006XXX000200 deschis la Trez. Calarasi, numerar la casieria unitatii, Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat. Restituirea garantiei de participare se face în termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului.Pentru garantia constituita intr-o alta moneda, data de referinta pentru cursul de schimb va fi cursul de schimb BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie cuantumul garantiei de buna executiei este 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Se va aplica prevederile art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1. Declaratie privind eligibilitatea 1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 1.3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , original /copie conform cu originalul . 1.4.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor,catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ,original /copie conform cu originalul . 1.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ^ 1.6.Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006. - Persoanele cu drept de decizie din cadrul AC sunt:- ing. Raducu Filipescu – Presedinte, ing. Sorin Vasilescu – director executiv, ec. Paraschiva Muresanu – director executiv, jr. Pipos Maranda - director executiv; consilierii judeteni: Alecu Gheorghe, Ana Titu, Barbu Valentin, Craiu Jolan, Dinulescu Marian, Dragu Nicolae, Dragan Marian, Enciu Niculae, Enciu Eugen Marian, Georgescu Bogdan – George,Ghiveciu Camelia, Iliescu Eugenia, Manea Ionel, Mandache Gheorge, Mihai Ion, Musat Emil, Nutu Marcel, Pandea Ciprian, Prica Ruxandra Alina, Pascu Violeta, Pavalasc Claudia, Petcu Victor, Radulescu Gabriel, Rogoz Nicolae, Samoila Ion, Sbârcea Marius-Virgil, Popa Marian, Stefan Ion, Vîrtejanu Liviu, Vrajitoru Sorinel-Marian. 2.1. Prezentare în original sau copie conform cu originalul a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: • obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel în al carui domeniu este obiectul contractului; • sediul actual al societatii; Informatiile din Certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. 2.2. Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE (Ordinul nr. 23/2013 al Autoritatii Nationale de Reglementare in domeniul Energiei) pentru minim C1A (proiectare linii electrice aeriene sau subterane,cu tensiuni nominale de 0,4kv - 20kv si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20kv) si C2A (executare de linii electrice aeriene sau subterane,cu tensiuni nominale de 0,4kv - 20kv si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20kv) (valabile la data limita de depunere a ofertelor).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) Cerinta minima de calificare rezultata din activitatea desfasurata: cifra de afaceri medie sa fie de minim 1.000.000 lei. Echvalenta lei/alta valuta se va realiza la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. bilantul contabil aferent anului 2013 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii,4.4.Informatii referitoare la personalul de specialitate (Formular 11): Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: - Responsabil tehnic cu executia (RTE) - atestat ANRE ( conf.art 6 alin (2)din Ordinul 11/2013); Pentru experti straini se vor prezenta documente echivalente emise in statul de resedinta, valabile la data limita de depunere a ofertelor, urmand ca la semnarea contractului (in cazul in care vor fi declarati castigatori) sa prezinte documentele recunoscute de autoritatile romane - Inspector protectia muncii - minim 3 ani vechime in specialitatea domeniului specific proiectului. - Responsabil santier – inginer sau subinginer; - personal autorizat ANRE pentru minim gradul IIIA (pentru proiectarea de instalatii electrice cu orice putere instalata tehnic realizabila si la o tensiune nominala maxima de 20kv) si IIIB (pentru executarea de instalatii electrice cu orice putere instalata tehnic realizabila si la o tensiune nominala maxima de 20kv)conf. art. 3 alin (1) si art. 12 lit. h si j din Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice, aprobat prin Ordin nr. 23/2013 si modificat si completat cu Ordinul 4/2014 al ANRE.,4.1. Fisa privind experienta similara (Formular 8). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca în ultimii 5 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor a executat lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, in valoare/valoare cumulata de cel putin 530.000 lei, la nivelul a cel putin un contract – maxim doua contracte. Se vor anexa contracte sau certificari de buna executie emise debeneficiari, in “copie conform cu originalul”. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va mentiona faptul ca pentru calcul hivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat fie de BNR pentru fiecare an in parte iar pentru anul 2014 cursul valutar (leu/valuta) va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 4.2. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii 4.3.Informatii referitoare la efectivele medii ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii trei ani (Formular 10) Prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001, care confirma asigurarea calitatii, pentru activitatile care vor face obiectul contractului, în copie conform cu originalul Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2014 10:15
Coduri CPV:
45310000-3 - Lucrări de instalaţii electrice
|