Data licitatiei 26.02.2017

Expirat

„PACHET SOFTWARE TIP CRM”
Data licitatiei 26.02.2017
Expirat
6
6
Valoare estimata : 250,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2198120 Data publicarii : 14.02.2017 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Obiectul contractului descris in Caietul de Sarcini, parte a documentatiei de achizitie, presupune imbunatatirea capabilitatilor de gestiune a activitatii de furnizare energie electrica catre clientii finali de energie electrica prin eficientizarea procesului de facturare catre clientii finali prin reducerea timpului necesar procesului de facturare, micsorarea timpilor necesari rapoartelor interne si a rapoartelor catre autoritati cu privivire la activitatea de furnizare de energie electrica, eficientizarea canalelor de comunicatie cu consumatorii finali prin implementarea unei intefete web securizate, eficientizarea proceselor pre si post contractuale in relatia cu clientii potentiali sau existenti prin implementarea unei platforme de tip CRM, implementarea unui mecanism intern care sa asigure accesul direct al personalului implicat in procesul de furnizare la modificarile legislative, precum si integrarea programului cu sistemul ERP-SAP al HIDROELECTRICA. Realizarea obiectivului propus prin intermediul Caietului de Sarcini poate fi asigurat prin achizitia unui PACHET SOFTWARE DE TIP CRM si a serviciilor auxiliare necesare implementarii si functionarii in conditii optime a programului: o analiza, implementare si instruire utilizatori; o asistenta tehnica si mentenata pe o perioada de 36 luni de la data receptiei calitative.

Coduri CPV:

48000000-8 - Pachete software şi sisteme informatice

Textul licitației

PACHET SOFTWARE TIP CRM” II.1.2) Tip contract: Furnizare II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului descris in Caietul de Sarcini, parte a documentatiei de achizitie, presupune imbunatatirea capabilitatilor de gestiune a activitatii de furnizare energie electrica catre clientii finali de energie electrica prin eficientizarea procesului de facturare catre clientii finali prin reducerea timpului necesar procesului de facturare, micsorarea timpilor necesari rapoartelor interne si a rapoartelor catre autoritati cu privivire la activitatea de furnizare de energie electrica, eficientizarea canalelor de comunicatie cu consumatorii finali prin implementarea unei intefete web securizate, eficientizarea proceselor pre si post contractuale in relatia cu clientii potentiali sau existenti prin implementarea unei platforme de tip CRM, implementarea unui mecanism intern care sa asigure accesul direct al personalului implicat in procesul de furnizare la modificarile legislative, precum si integrarea programului cu sistemul ERP-SAP al HIDROELECTRICA. Realizarea obiectivului propus prin intermediul Caietului de Sarcini poate fi asigurat prin achizitia unui PACHET SOFTWARE DE TIP CRM si a serviciilor auxiliare necesare implementarii si functionarii in

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta