Pachet servicii SSM si PSI
Data licitatiei 13.03.2018
Expirat
55
55
Valoare estimata : 1,000 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2946500
|
Data publicarii :
07.03.2018
|
Tara/Judet:
RO/Cluj |
Descriere scurta:
SECURITATEA SI SANATATEA ÎN MUNCA - Elaborarea de instructiuni propriiprivind SSM; - Tematica pentru toate fazele de instruire ; - Instruirea introductiv generala pentru salariatii nou angajati; - Exercitii si testarea cunostintelor în domeniul SSM; - Actualizarea Planului de Prevenire si Protectie ; - Actualizarea Evaluarii riscurilor privind SSM; - Fisele individuale de instruire personalizate, semnalizarile de securitate; - Întocmirea registrelor de evidenta a accidentelor în munca (4 buc.). SITUATII DE URGENTA - Elaborarea tematicii de instruire în domeniul situatiilor de urgenta ; - Instructajul introductiv general pentru salariatii nou angajati ; - Exercitii si testarea cunostintelor în domeniul situatiilor de urgenta ; - Elaborarea de instructiuni proprii în domeniul situatiilor de urgenta ; - Elaborarea de instructiuni proprii privind protectia civila; - Exercitii de evacuare în caz de seism, inundatii, incendiu; - Fisele individuale de instruire personalizate, semnalizarile de securitate; - Organizarea apararii împotriva incendiilor ; - Planul de evacuare; - Exercitii practice cu modul de folosire a stingatoarelor si hidrantilor din dotare; -- Exercitii practice cu modul de folosire a stingatoarelor si hidrantilor din dotare; - Întocmirea registrelor de control intern si evidenta exercitiilor de evacuare.
Coduri CPV:
79417000-0 - Servicii de consultanţă în domeniul securităţii
|
Textul licitației
r de urgenta ; - Instructajul introductiv general pentru salariatii nou angajati ; - Exercitii si testarea cunostintelor în domeniul situatiilor de urgenta ; - Elaborarea de instructiuni proprii în domeniul situatiilor de urgenta ; - Elaborarea de instructiuni proprii privind protectia civila; - Exercitii de evacuare în caz de seism, inundatii, incendiu; - Fisele individuale de instruire personalizate, semnalizarile de securitate; - Organizarea apararii împotriva incendiilor ; - Planul de evacuare; - Exercitii practice cu modul de folosire a stingatoarelor si hidrantilor din dotare; -- Exercitii practice cu modul de folosire a stingatoarelor si hidrantilor din dotare; - Întocmirea registrelor de control intern si evidenta exercitiilor de evacuare.
Valoarea estimata fara TVA: 1000.00-1900.00 RON
Conditii contract: Perioada contractuala este 10 luni, respectiv pana la 30.12.2018, nr.angajati mediu 62
Conditii participare: Ofertele se vor depune pe adresa de e-mail:sigheartau.claudiu@yahoo.com sau la secretariatul scolii.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 14.03.2018
Informatii suplimentare: Sigheartau Claudiu tel.0771389610