PACHET MATERIALE CONSTRUCTII
Data licitatiei 09.08.2017
Expirat
5
5
Valoare estimata : 6,971 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2523762
|
Data publicarii :
08.08.2017
|
Tara/Judet:
RO/Prahova |
Descriere scurta:
Scoala de Subofiteri de Pompieri si Protectie Civila “PAVEL ZAGANESCU” - BOLDESTI ,intentioneaza sa achizitioneze urmatoarele produse : -ciment = 200 kg, (la sac de 40 kg); - adeziv CM 17 = 200 kg,( la sac de 25 kg); -placa basic lemn/ciment 12mm (2600 x 1250 x 12mm) = 15 buc; -hidroizolatie interior-exterior = 100kg (la galeata de 20 kg); -amorsa CT 17 = 20 L (bidon de 10 L); -banda antistrop (etansare) = 80 ml; -silicon etansare gri (Sinafex) = 10 buc; -profil CD 60 (la 4 ml) = 30 buc; -surub autoperforant 3,5 x 35 = 5000 buc; -faianta alba 20 x 30 = 37,50 mp; gresie poroasa gri piper 30 x 30 = 7,50 mp; -chit rost aquastatic gri = 25 kg; distantiere 2 mm (100buc/set) = 4 set; -rigola dus (corp PVC cu gratar inox) 40 cm = 5 buc; -surub autoforant cu saiba 4,2 x 16 mm = 1000 buc.
Coduri CPV:
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
|
Textul licitației
CD 60 (la 4 ml) = 30 buc; -surub autoperforant 3,5 x 35 = 5000 buc; -faianta alba 20 x 30 = 37,50 mp; gresie poroasa gri piper 30 x 30 = 7,50 mp; -chit rost aquastatic gri = 25 kg; distantiere 2 mm (100buc/set) = 4 set; -rigola dus (corp PVC cu gratar inox) 40 cm = 5 buc; -surub autoforant cu saiba 4,2 x 16 mm = 1000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 6971.13 RON
Conditii contract: Operatorii economici interesati vor transmite o oferta pe adresa de e-mail achizitii@scoaladepompieri.ro pana la data de 10.08.2017 ora 15.00, continand : - Propunerea financiara ce va cuprinde valoarea totala fara T.V.A. a intregului pachet si o anexa cu preturile unitare fara T.V.A. distinct pentru fiecare produs din pachet; - Datele de identificare ale ofertei in catalogul electronic S.E.A.P. ( pentru o identificare cat mai usoara a produsului/produselor ofertate se vor posta in cadrul S.E.A.P sub denumirea: „ PACHET ….. conform anuntului de publicitate nr. _ _ _ _ _” ) Plata produselor se va efectua in contul furnizorului , declarat castigator , deschis la trezoreria statului in termen de 30 zile de la receptia produselor.Ofertele depuse dupa data si ora limita de depunere NU vor mai fi luate in considerare.
Conditii participare: Achizitia se va efectua prin SEAP.Transmiterea ofertelor la adresa de e-mail achizitii@scoaladepompieri.r