Data licitatiei 19.07.2017

Expirat

Pachet consumabile IT
Data licitatiei 19.07.2017
Expirat
2
2
Valoare estimata : 11,700 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2479489 Data publicarii : 17.07.2017 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

Baza pentru Logistica a IGSU intentioneaza sa achizitioneze ,, Pachet consumabile IT,, dupa cum urmeaza : Toner Ricoch C 2503 H- BLACK (MPC 2003SP) – 5 buc, Toner Ricoch C 2503 H- YELLOW (MPC 2003SP) – 2 buc, Toner Ricoch C 2503 H- MAGENTA (MPC 2003SP) – 2 buc, Toner Ricoch C 2503 H- CYAN (MPC 2003SP) – 2 buc, Cartus Canon PG550 black -5 buc, Cartus Canon CL 551 BK – 5 buc, Cartus Canon CL 551 YELLOW– 4 buc, Cartus Canon CL 551 MAGENTA– 4 buc, Cartus Canon CL 551 CYAN– 4 buc, Cartus HP 27 – 5 buc, Cartus HP 78 – 3 buc, Toner Brother TN 6600-6 buc, Toner Brother DP-7055 – 1 buc, Toner Lexmark MS312D – 2 buc, Cartus HP 950 BK – 5 buc, Cartus HP 950 YELOW – 3 buc, Cartus HP 950 MAGENTA – 3 buc, Cartus HP 950 CYAN – 3 buc, Cilindru Brother DR 6000 – 5 buc

Coduri CPV:

30125100-2 - Cartuşe de toner

Textul licitației

rk MS312D – 2 buc, Cartus HP 950 BK – 5 buc, Cartus HP 950 YELOW – 3 buc, Cartus HP 950 MAGENTA – 3 buc, Cartus HP 950 CYAN – 3 buc, Cilindru Brother DR 6000 – 5 buc Valoarea estimata fara TVA: 11700.00 RON Conditii contract: 1) Termen de livrare: 5 zile lucratoare de la primirea comenzii de furnizare; 2) Locul principal de livrare: Bucuresti, sector 6, b-dul Iuliu Maniu, nr. 63, sector 6, Bucuresti. 3) Termen de plata: 30 zile de la data receptiei finale. Plata facturii se va efectua cu ordin de plata, in lei, prin trezorerie. In acest sens operatorul economic castigator trebuie sa detina cont in trezorerie. Conditii participare: ATENTIE!!! Este obligatorie ofertarea intregului lot (pachet) de produse. 1) Oferta va fi elaborata sub forma unui TABEL COMPARATIV, astfel incat autoritatea contractanta sa identifice cu usurinta reperele ofertate. In acest sens se va mentiona descrierea detaliata a produselor (denumire produs, denumire producator, garantie, caracteristici tehnice etc.). 2) Oferta va avea anexat un centralizator de preturi . 3) Oferta va avea valabilitate de 60 zile si va cuprinde detalii privind accesarea ofertei in cadrul SEAP - Catalogul electronic. 4) Atat preturile unitare cat si oferta totala vor fi exprimate in LEI fara TVA, cu doua zecimale. Criterii adjudecare: ATENTIE!!! Autoritatea c

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta