Data licitatiei 20.04.2017

Expirat

Pachet articole de birotica papetarie proiect EEA JRP RO NO 2013-1-0401
Data licitatiei 20.04.2017
Expirat
3
3
Valoare estimata : 5,060 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2313213 Data publicarii : 18.04.2017 Tara/Judet: RO/Cluj
Descriere scurta:

1) Hartie xerox A4 - 60 topuri; 2) Hartie xerox A3 100 gr. - 5 topuri; 3) Hartie de impachetat alba 70*100 - 200 coli; 4) Hartie fotografica A4 laser media Glossy 250g 50/top - 10 cutii; 5) Pix Rotring Tikky cu pasta albastra - 30 buc.; 6) Creion mecanic 0.7mm Rotring Tikky albastru - 30 buc.; 7) Mina creion mecanic 0.7mm Rotring - 30 buc.; 8) Banda adeziva transparenta 12*10 - 5 buc.; 9) Capsator 24/6 25 coli negru - 3 buc.; 10) Decapsator Forpus - 3 buc.; 11) Perforator 20 coli Forpus albastru - 3 buc.; 12) Elastice 200g 70mm - 2 buc.; 13) Sfoara bumbac alba 100 gr. - 3 buc.; 14) Banda corector Kores 15m*4.2mm - 5 buc.; 15) Sticky tack (guma adeziva) - 5 buc.; 16) Plic B4 cu burduf - 100 buc.; 17) Memory stick 128 GB Kingston - 5 buc.; 18) Memory stick 64 GB Kingston - 10 buc.; 19) Memory stick 32 GB Kingston - 10 buc.; 20) Servetele umede pentru curatat monitoare - 10 set; 21) Textmarker culoare: verde si roz - 10 buc. (5 buc. verde; 5 buc. roz); 22) Marker whiteboard negru - 25 buc.; 23) Capse 24/6 - 10 cutii. Achizitie in cadrul proiectului: EEA JRP RO NO 2013-1-0401

Coduri CPV:

30192700-8 - Papetărie

Textul licitației

ra bumbac alba 100 gr. - 3 buc.; 14) Banda corector Kores 15m*4.2mm - 5 buc.; 15) Sticky tack (guma adeziva) - 5 buc.; 16) Plic B4 cu burduf - 100 buc.; 17) Memory stick 128 GB Kingston - 5 buc.; 18) Memory stick 64 GB Kingston - 10 buc.; 19) Memory stick 32 GB Kingston - 10 buc.; 20) Servetele umede pentru curatat monitoare - 10 set; 21) Textmarker culoare: verde si roz - 10 buc. (5 buc. verde; 5 buc. roz); 22) Marker whiteboard negru - 25 buc.; 23) Capse 24/6 - 10 cutii. Achizitie in cadrul proiectului: EEA JRP RO NO 2013-1-0401 Valoarea estimata fara TVA: 5060.08 RON Conditii contract: Conditii de livrare: Franco Beneficiar, Str. Ion I. C. Bratianu, nr. 14, Magazia Centrala, Cluj-Napoca, in termen maxim de 2 zile de la data atribuirii achizitiei directe in S.E.A.P. Conditii de plata: virament bancar (OP) in cont de TREZORERIE, in termen de maxim 30 de zile de la data livrarii produselor. Evaluarea si atribuirea se face pe total pachet. Conditii participare: Ofertele vor fi incarcate in catalogul S.E.A.P. al furnizorului sub denumirea Pachet articole de birotica papetarie proiect EEA JRP RO NO 2013-1-0401 pana la data de 21.04.2017, ora 14. Oferta va cuprinde atat pretul unitar fara TVA pentru fiecare produs cat si valoarea totala fara TVA/ total pachet, cu 2 zecimale. Evaluarea ofertelor se va face pe total pachet. O

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta