Data licitatiei 30.01.2017

Expirat

ORGANIZAREA PRESTARII SERVICIILOR PRIVIND SITUATIILE DE URGENTA (PSI&PROTECTIE CIVILA),SERVICII SPECIFICE ACTIVITATII DE PREVENIRE SI PROTECTIE A SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA,INTOCMIREA DOCUMENTATIEI SPECIFICE MANAGEMENTULUI SITUATIILOR DE URGENTA A
Data licitatiei 30.01.2017
Expirat
72
72
Valoare estimata : 68,000 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2159017 Data publicarii : 24.01.2017 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

ORGANIZAREA PRESTARII SERVICIILOR PRIVIND SITUATIILE DE URGENTA (PSI&PROTECTIE CIVILA),SERVICII SPECIFICE ACTIVITATII DE PREVENIRE SI PROTECTIE A SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA,INTOCMIREA DOCUMENTATIEI SPECIFICE MANAGEMENTULUI SITUATIILOR DE URGENTA A SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA-DGASPC S2-ANUL 2017 -IN ACEST INTERVAL VOR FI INCHEIATE MAI MULTE CONTRACTE IN FUNCTIE DE APROBAREA BUGETULUI -VALOAREA ESTIMATA CUPRINDE SERVICIILE PENTRU 11 LUNI (FEBRUARIE-DECEMBRIE) -CAIETUL DE SARCINI SI CONTRACTUL SE POATE OBTINE IN URMA SOLICITARII LA ADRESELE DE EMAIL achizitii.directe@social2.ro sau adiene1977@yahoo.com, SAU SE POATE CONSULTA PE SITEUL INSTITUTIEI www.social2.ro LA SECTIUNEA ACHIZITII.IN OFERTA TREBUIE SA REIASA PRETUL /LUNA

Coduri CPV:

71317000-3 - Servicii de consultanţă în protecţia contra riscurilor şi în controlul riscurilor

Textul licitației

TA (PSI&PROTECTIE CIVILA),SERVICII SPECIFICE ACTIVITATII DE PREVENIRE SI PROTECTIE A SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA,INTOCMIREA DOCUMENTATIEI SPECIFICE MANAGEMENTULUI SITUATIILOR DE URGENTA A SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA-DGASPC S2-ANUL 2017 -IN ACEST INTERVAL VOR FI INCHEIATE MAI MULTE CONTRACTE IN FUNCTIE DE APROBAREA BUGETULUI -VALOAREA ESTIMATA CUPRINDE SERVICIILE PENTRU 11 LUNI (FEBRUARIE-DECEMBRIE) -CAIETUL DE SARCINI SI CONTRACTUL SE POATE OBTINE IN URMA SOLICITARII LA ADRESELE DE EMAIL achizitii.directe@social2.ro sau adiene1977@yahoo.com, SAU SE POATE CONSULTA PE SITEUL INSTITUTIEI www.social2.ro LA SECTIUNEA ACHIZITII.IN OFERTA TREBUIE SA REIASA PRETUL /LUNA Valoarea estimata fara TVA: 68000.00-88000.00 RON Conditii contract: FURNIZORUL TREBUIE SA FIE LISTAT IN SEAP.FURNIZORUL TREBUIE SA DETINA CONT IN TREZORERIE.PLATA SA SE FACA LA 30 ZILE.SE VOR LUA IN CONSIDERARE OFERTELE CARE CONTIN TOATE SOLICITARILE DIN ANUNT SI CAIETUL DE SARCINI.OFERTA TREBUIE SA FIE INSOTITA DE CONTRACTUL SEMNAT SI STAMPILAT,ACEASTA FIIND DOVADA LUARII LA CUNOSTINTA A CONDITIILOR CONTRACTUALE.PERSOANA FIZICA/JURIDICA CARE VA CONTRACTA SERVICIILE TREBUIE SA POSEDE TOATE AUTORIZATIILE N

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta