Înfiinţarea unui Call Center (Sistem Omnichannel Contact Center) + mentenanta anuala
Data licitatiei 27.10.2022
Expirat
120
120
Valoare estimata : 1 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 6464800
|
Data publicarii :
19.10.2022
|
Tara/Judet:
RO/Olt |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Înfiinţarea unui Call Center (Sistem Omnichannel Contact Center) + mentenanta anuala
Data limita depunere oferta:
2022-10-27
Coduri CPV:
79512000-6 - Centre de apel
|
Textul licitației
Descriere contract:
Obiectul contractului il reprezinta modernizarea sistemului de preluare, analiză și distribuție a tuturor interacțiunilor cu clienții, pe toate canalele media de comunicare inclusiv cele social media sau offline, prin implementarea unei soluţii de tip Omnichannel Contact Center, conform specificatiilor din caietul de sarcini atasat.
Totodata, prestatorul trebuie sa asigure si serviciile de mentenanta anuala si suport software, inclusiv upgrade.
Conditii referitoare la contract:
Conform caiet de sarcini
Conditii de participare:
In eleborarea ofertei tehnico- financiare, operatorii economici trebuie sa prezinte urmatoarele: 1. Modalitate de plata (SC Compania de Apa Olt S.A agreaza plata cu OP la 30 de zile de la primirea facturii si livrarea produsului); 2. Termen de implementare a serviciului; 3.Termen valabilitate oferta (minim 30 zile); 4. Valoarea ofertei trebuie sa fie exprimat in lei fara TVA si va fi compusa din serviciile de infiinţarea sistem Call Center (Sistem Omnichannel Contact Center) + servicii de mentenanta anua