Data licitatiei 30.10.2024

au mai rămas 27 zile

Închirierea unui spațiu comercial cu destinația depozit pentru desfăşurarea unor activităţi auxiliare și servicii specifice utilizatorilor unui aeroport internațional, identificat ca spațiul S-01F – Subsol, corp de legătură, zona restricționată, având o suprafață totală de 35 mp
Data licitatiei 30.10.2024
au mai rămas 27 zile
1
1
Valoare estimata : 0 RON Tip anunt: Achizitii ID: 8814688 Data publicarii : 03.10.2024 Tara/Judet: RO/Cluj
Descriere scurta:

Închirierea unui spațiu comercial cu destinația depozit pentru desfăşurarea unor activităţi auxiliare și servicii specifice utilizatorilor unui aeroport internațional, identificat ca spațiul S-01F – Subsol, corp de legătură, zona restricționată, având o suprafață totală de 35 mp

Coduri CPV:

70310000-7 - Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile

Textul licitației

a de atribuire: se regăsesc în fișa de date a procedurii, caietul de sarcini, clauzele contractuale obligatorii și formulare și modele de documente. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin mijloace electronice sau pe suport de hârtie, de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A. Biroul Achiziții Publice, în urma unei solicitări scrise pe adresa de e-mail: office@airportcluj.ro. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: se pot obține de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., Biroul Achiziții Publice, telefon: 0264/307.500, int. 429/430, e-mail: office@airportcluj.ro. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: prețul documentației de atribuire pe suport hârtie este de 200 de lei (T.V.A. inclus) sau echivalentul în euro la cursul BNR din ziua plăţii. Plata se poate face în numerar, la casieria organizatorului, în zilele de luni până vineri, între orele 09:00 – 15:00, sau prin Ordin de plată, într-unul din conturile: RO12BT

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta