Data licitatiei 05.11.2014

Expirat

Modernizare DJ 162, km 28+633- km 35+833, Visuia Silivasu de Campie , Jud Bistrita Nasaud
Data licitatiei 05.11.2014
Expirat
1
1
Valoare estimata : 7,352,998 RON Tip anunt: Achizitii ID: 916258 Data publicarii : 19.10.2014 Tara/Judet: RO/Bistrita-Nasaud
Descriere scurta:

Detaliu invitatie Tip legislatie: OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta: Judetul Bistrita-Nasaud Numar invitatie: 366161 / 20.10.2014 Denumire contract: Modernizare DJ 162, km 28+633- km 35+833, Visuia Silivasu de Campie , Jud Bistrita Nasaud Stare procedura: In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1) DESCRIERE I.1.1) Sediul social Judetul Bistrita-Nasaud Cod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750 , Email: licitatii@cjbn.ro I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon:+40 0263230741, fax:+40 0263214750, persoana de contact:RAVECA COLDEA I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEdiul Consiliului judetean Bistrita Nasaud, str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: Modernizare DJ 162, km 28+633- km 35+833, Visuia Silivasu de Campie , Jud Bistrita Nasaud II.1.2) Tip contract: Lucrari II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare drum judetean . Valoarea estimata a contractulului este de 7.352.988 lei din care : - 7.137.448 lei cheltuieli cu investitia de baza ; - 71.374 lei organizare de santier aferenta lucrarilor de constructii ; - 144.176 lei reprezinta diverse si neprevazute . Ponderea diverselor si neprevazutelor este de 2% din calculat( cf HG 28/2008) II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Nu II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 7,352,998 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare Denumire Descriere Garantie de participare Cuantumul garantiei de paticipare este de 90.000. lei.Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, în original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 120 de zile (in conformitate cu perioada de valabilitate a ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor si va fi emisa în favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari , care se prezinta in original Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestora de catre banca; În cazul prezentarii Scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa. Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166; Cod fiscal 4347550. Pentru o raportare si evaluare unitara a cuantumului garantiei de participare echivalenta pentru o garantia de participare depusa în euro sau in orice alta valuta se va face la cursul BNR din data aparitiei invitatiei de participare pe SEAP. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; Se va completa Formularul anexa. Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie :10 % din valoarea contractului fara TVA ; Modul de constituire a garantie de buna executie – conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art.1 din HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din valoarea contractului; Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 din HG.925/2006. În cazul scrisorii de garantie bancara de buna executie se va completa formularul anexa. III.2) CONDITII DE PARTICIPARE III.2.1) Criterii de calificare Criterii de calificare Denumire Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Descriere: 1. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de îndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere -Completare Formular nr 5- Declaratie de eligibilitate 2. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de îndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere Completare - Formular nr.6 3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Modalitatea de îndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere- completare Formular nr.8 4.Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de îndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere- completare Formular nr.7 Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: : Presedinte Consiliul Judetean – Moldovan Emil Radu , Vicepresedinte Pugna Alexandru, Vicepresedinte- Popescu Grigore Dorin ; Administrator public –Moldovan Florin Grigore , Tinis Viorel – director economic, Cioarba Teofil Iulian- consilier Directia economica, Redl Iosif – secretarul judetului , Ortan Alexandru - Sef serviciu administrare drumuri judetene, lucrari publice; Coldea Raveca- sef Birou achizitii lucrari publice, Ungureanu Elisabeta- consilier Birou achizitii publice, Beican Iulia Consilier Juridic la Birou achizitii publice , Marginean Maria – consilier superior serviciu administrare drumuri judetene, lucrari publice; consilieri judeteni : Bresfelean Ciprian-Radu, Bugnar Ramona-Cristina, Bumbu Mihai-Adrian, Coman Samuel Leon, Curteanu Eugen- Dicones,Cîrcu Mirela Maria, Gaftone Ioan, Lacatus Emil, Lupsan Nicolae-Grigore, Marc Vasile, Mereuta Mircea, Moldovan Andrei Valentin, Moldoveanu Ileana, Montoiu Gabriela-Catalina, Muresan Mihail, Negruseri Vasile, Pop George, Puica Vasile, Rogozan Florin-Grigore, Runcan Anton-Claudiu, Sasarman Monica, Sighiartau Robert-Ionatan, Stroe Iulian-Cristian, Suciu Andrei, Szanto Arpad, Ulecan Maria, Urîte Florin-Radu. 5 Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . 6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anteriaore celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Nota :Pentru persoane juridice straine: •Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantuldin care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului în raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate al ofertantului sa includa activitati ce fac obiectul achizitiei publice si sunt autorizate conform art.15 din Legea 359/2004 . Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei. Pentru persoane juridice straine: •Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor Capacitatea economica si financiara Descriere: Cifra de afaceri Ofertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani ( 2011,2012,2013) este in valoare de minim 11.000.000 lei -Fisa informatii generale –completare formular 11 Ofertantul va prezenta copie "conform cu originalul” de pe certificate/documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare (Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani , respectiv 2011, 2012, 2013 sau documente echivalente). Nota Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anii 2011,2012,2013 ; Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru îndeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente între ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) Nota Se vor lua in considerare prevederile Ordinului ANRMAP nr 509 / 2011 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date Capacitatea tehnica si/sau profesionala Descriere: Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Nota În cazul în care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta si o lista centralizatoare pentru asociere în ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider,Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani va fi insotitat de certificari de buna executie din care sa reiasa : valoarea, beneficiarii lucrarilor, perioada si locul executiei lucrarilor,daca au fost duse la bun sfarsit. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani au executat lucrari similare contractului ce urmeaza a fi atribuit in valoare cumulata de cel putin egala cu 6.800.000 lei fara TVA la niivelul a maxim 3 contracte. - Echivalenta in euro se va calcula pentru fiecare an raportat la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv ; Echivalenta din alta valuta se va calcula pentru fiecare an raportat la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv; Pentru anul 2014 se va lua in considerare un curs de schimb " leu/ alta valuta" comunicat de BNR din data de 30.06.2014; - Raportare experientei similare se va face la valoarea lucrarilor similare fara TVA cuprinse in contract; - Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor,Capacitatea tehnica si/sau profesionala Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru îndeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente între ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Nota Se va lua in considerare prevederile Ordinului ANRMAP nr 509 / 2011- Anexa 2,Declaratie privind utilajele ,instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Ofertantul va asigura urmatorul personal cheie : A- 1 responsabil tehnic cu executia atestat in executia lucrarilor de drumuri si poduri ( in baza Legii 10/ 1995, HG 925/ 1995, Ordinul MLPTL 777/ 2003), pentru care se va prezenta copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" a atestatului cu viza valabila la data limita de depunere a ofertelor; In cazul operatorilor economici care prezinta experti straini - vor depune documente echivalente in conformitate prevederile art. 23 din INSTRUCTIUNEA ANRMAP nr. 1/2013. B.- 1 responsabil cu asigurarea Calitatii( in baza Legii 10/ 1995,HG 272/1994, HG 766/ 1997, HG 808/ 2005, ORDINUL ISC 646/ 2007) pentru care se va prezenta Decizia de numire pentru responsabilul cu asigurarea calitati,Informatii privind subcontractantii - se va prezenta Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora,Informatii privind asociatii Nota : Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Într-o astfel de situatie, se va prezenta Acordul de Asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; -nominalizarea liderului asociatiei; -comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; -platile se vor face catre liderul asociatiei; -partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte; Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului Certificat emis de catre un organism independent care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent Ofertantul va prezenta Certificatul ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nota : In cazul unei asocieri Certificatul ISO 9001 va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea lor de implicare . Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1) Procedura IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline IV.2) Criterii de atribuire IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu IV.3) Informatii administrative IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: - IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2014 09:00 IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2014 10:00 IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1) Mod de finantare VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2014 12:10

Coduri CPV:

45233142-6 - Lucrări de reparare a drumurilor

Textul licitației

DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: Modernizare DJ 162, km 28+633- km 35+833, Visuia Silivasu de Campie , Jud Bistrita Nasaud II.1.2) Tip contract: Lucrari II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare drum judetean . Valoarea estimata a contractulului este de 7.352.988 lei din care : - 7.137.448 lei cheltuieli cu investitia de baza ; - 71.374 lei organizare de santier aferenta lucrarilor de constructii ; - 144.176 lei reprezinta diverse si neprevazute . Ponderea diverselor si neprevazutelor este de 2% din calculat( cf HG 28/2008) II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2) II.1.7) Impartire pe loturi: Nu II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1) Valoare estimata: 7,352,998 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1) Conditii referitoare la contract III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare Denumire Descriere Garantie de participare Cuantumul garantiei de paticipare este de 90.000. lei.Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, în original. Garantia de par

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta