materiale reparatii cladiri
Data licitatiei 19.04.2017
Expirat
2
2
Valoare estimata : 1,094 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 2313101
|
Data publicarii :
18.04.2017
|
Tara/Judet:
RO/Brasov |
Descriere scurta:
Materiale reparatii constructii : vopsea lavabila exterior Casa Bella 15 l/galeata - 2buc, Amorsa Ceresit CT 17 10 l/bidon -3buc, Tinci pentru exterior Adeplast -12 buc, Adeziv ceresit CM 17 -4buc, Gratar pentru trafalet - 3buc, Pensula 80mm Schuller -4buc, pensula 100mm Schuler -4buc, racord inox 1/2''-12mm L=40mm pentru baterie -20buc, cablu CYABY 4x2,5 cu tresa metalica -10 ml, cablu pamantare VLPY (MYF)16mm verde-galben -10ml, priza trifazica aplicata (fixa) 16A cu 5borne -2 buc, stecher trifazic 16A cu 5 borne 1buc. Conditii de achizitii AWB retur (in cazul transmiterii produselor prin colet , furnizorul este obligat sa puna in colet si AWB RETUR pentru a returna produsele care nu sunt conforme) -declaratie de conformitate produse si de acceptare a cheltuielilor de retur in caz de neconformitate -verificare colet la primire (beneficiarului îi este permisa verificarea produselor la primirea coletului)
Coduri CPV:
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
|
Textul licitației
(MYF)16mm verde-galben -10ml, priza trifazica aplicata (fixa) 16A cu 5borne -2 buc, stecher trifazic 16A cu 5 borne 1buc. Conditii de achizitii AWB retur (in cazul transmiterii produselor prin colet , furnizorul este obligat sa puna in colet si AWB RETUR pentru a returna produsele care nu sunt conforme) -declaratie de conformitate produse si de acceptare a cheltuielilor de retur in caz de neconformitate -verificare colet la primire (beneficiarului îi este permisa verificarea produselor la primirea coletului)
Valoarea estimata fara TVA: 1094.00 RON
Conditii contract: Ulterior finalizarii anuntului publicitar si stabilirii ofertei câstigatoare, câstigatorul/câstigatorii vor livra la sediul ISU Brasov, str. Mihai Viteazu, nr. 11 (în intervalul orar 8.30-15.30),produsele selectate. Plata produselor se va face dupa receptia cantitativa si calitativa a bunurilor, prin OP, în perioada 24-30 ale lunii aprilie, functie de deschiderile bugetare.
Conditii participare: Oferta se va trimite scanata si semnata pe adresa: achizitii@isujbv.ro; Se va avea avea în vedere valoarea produselor distinct, tinându-se cont si de costul transportului acestora la sediul nostru (specificând acest lucru).
Criterii adjudecare: Costul cel mai scazut. Publicarea produselor în catalogul electronic SEAP, de unde vor fi achizitionate, un