Materiale necesare pentru buna functionare a biroulul tehnoligia informatiei si comunicatiei
Data licitatiei 24.02.2025
au mai rămas 2 zile

8

8
Valoare estimata : 12,600 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 9289622
|
Data publicarii :
24.02.2025
|
Tara/Judet:
RO/Bucuresti |
Descriere scurta:
Denumire contract:
Materiale necesare pentru buna functionare a biroulul tehnoligia informatiei si comunicatiei
Data limita depunere oferta:
2025-02-24
Coduri CPV:
30000000-9 - Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor software
|
Textul licitației
Descriere contract:
Ofertele de pret se pot trimite pe adresa de email achizitii.prahova@anp.gov.ro, pana la termenul mentionat. Se accepta doar ofertele care sunt insotite de fisa tehnica. Plata produselor se va efectua cu O.P. în contul de trezorerie al Operatorului economic, dupa livrare si receptie in 30 zile de la data inregistrarii facturii in sistemul E-factura. În ofertă se va menționa prețul unitar în lei ,fără T.V.A. , precum si valoarea totală, cu T.V.A. , Prețul total din ofertă va include toate costurile plătibile, inclusiv transportul. Furnizarea produselor se va efectua la sediul autorității contractante din Șos. Alexandria, nr. 240-250, Sector 5, București. !!! Transportul nu necesita costuri suplimentare.!!!