Data licitatiei 19.02.2017

Expirat

Materiale constructii necesare Filialei Teritoriale de I.F.Mures Oltul Superior
Data licitatiei 19.02.2017
Expirat
22
22
Valoare estimata : 4,828 RON Tip anunt: Achizitii ID: 2200386 Data publicarii : 15.02.2017 Tara/Judet: RO/Bucuresti
Descriere scurta:

membrana artec 5PA 4,5 - 260 mp., sika igasol 101HU/RO/BG/SR 1 - 4 buc., top 2 sapa clasica 30kg PT TRA 17 buc., glet ceresit CT 126 - 20kg -4 buc., glet ceresit CT 127- 20kg -2 buc., ipsos rig construct gips T 25 - 2 buc., nisip pentru constructii 25 kg. 20 buc., tabla zincata 0,3 x1000x2000 3 buc., palet romcim 1000x1200x140 - 1 buc., DANKE alb peretii respira 15 LP 5 buc., rola zugravit KANA GREEN MINER 25 cm 3 buc., gratar din plastic 265x285 mml 3 buc., role KL 382J KORN 120 100x50000 - 1 buc., basic alb vas WC 1 buc., basic alb lavoar 1 buc.,basic alb piedestal - 1 buc., rezervor WC laguna - 2 buc., rama WC unic alb 2 buc., baterie deco lavoar BDC2 FERRO - 2 buc., jollyflex + ventil 1''1/432/40 2 buc.

Coduri CPV:

44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe

Textul licitației

85 mml 3 buc., role KL 382J KORN 120 100x50000 - 1 buc., basic alb vas WC 1 buc., basic alb lavoar 1 buc.,basic alb piedestal - 1 buc., rezervor WC laguna - 2 buc., rama WC unic alb 2 buc., baterie deco lavoar BDC2 FERRO - 2 buc., jollyflex + ventil 1\'\'1/432/40 2 buc. Valoarea estimata fara TVA: 4828.20 RON Conditii contract: Se va depune oferta pentru intreg pachetul. Ofertele care nu includ tot pachetul nu vor fi luate in considerare. Conditii participare: Produsele trebuie sa fie noi si insotite de certificate de garantie(unde este cazul).Livrarea se va face la sediul Filialei Teritoriale de I.F.Mures Oltul Superior, Str. Calea Feldioarei, nr. 6A Brasov tel. 0268/440.809, in termen de maxim 5 zile de la finalizarea achizitiei prin catalogul electronic SEAP . Plata se va face in termen de 60 de zile de la data primirii facturii. Costul transportului va fi suportat de operatorul economic. Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut Termen limita primire oferte: 20.02.2017 Informatii suplimentare: Ofertele se depun pana in data de 20.02.2017, ora 15:00 la adresele de e-mail achizitii@anif.ro , sau fax:021.332.21.83. Dupa aplicarea criteriului \"pretul cel mai scazut\" se va comunica prin e-mail sau telefonic ofertantului castigator sa posteze in catalogul electronic SEAP sectiunea \"Cumparari directe\" oferta

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta