Matematica digitala. Curriculum optional si resurse educationale pentru clasa a III-a
Data licitatiei 04.08.2013
Expirat
54
54
Valoare estimata : 0 RON
|
Tip anunt:
Achizitii
|
ID: 192264
|
Data publicarii :
24.07.2013
|
Tara/Judet:
Bucuresti |
Descriere scurta:
Obiectivul general: Obiectivul general consta in sustinerea procesului de modernizare a invatamantului preuniversitar din Romania prin elaborarea si pilotarea cu un grup tinta reprezentativ la nivel national a curriculumului optional Matematica digitala (de tip Curriculum la Decizia Scolii - CDS) destinat elevilor din clasa a III-a, folosind o abordare inovativa si extinzand utilizarea TIC in activitatile de predare-invatare-evaluare, care sa sustina cresterea calitatii si imbunatatirea sistemului de invatamant preuniversitar concomitent cu formarea de competente cheie si profesionale in acord cu societatea bazata pe cunoastere.
Coduri CPV:
80000000-4 - Servicii de învăţământ şi formare profesională
|
Textul licitației
p ţintă reprezentativ la nivel naţional a
curriculumului opţional Matematic
a
digitală (de tip Curriculum la Decizia Şcolii
–
CDŞ) destinat
elevilor din clasa a III
-
a, folosind o abordare inovativă şi extinzând utilizarea TIC în activităţile de
predare
-
î
nvăţare
-
evaluare, care să susţină creşterea calităţii şi îmbunătăţirea sistemului de
învăţământ preuniversitar concomitent cu formarea de competențe cheie şi profesionale în acord
cu societatea bazată pe cunoaştere.
Obiectivele proiectului
:
Îmbunătăţire
a ofertei educaţionale pentru studiul Matematicii de către elevii de clasa a III
-
a
prin realizarea unei programe şcolare moderne centrate pe elev şi a unui pachet de resurse
educaţionale suport care să faciliteze înţelegerea matematicii şi care să conducă
la formarea de
competente cheie în rândul elevilor
Dezvoltarea competenţelor profesionale necesare pentru implementarea noii programe şcolare
Matematica digitală pentru clasa a III
-
a şi pentru utilizarea resurselor educaţionale suport în
cazul a 1056 de ca
dre didactice din învăţământul preuniversitar; în urma participării la
programul de formare vor fi certificaţi cel puţin 97% dintre cursanţi
Creşterea accesului la educaţie de calitate şi asigu