Data licitatiei 13.08.2013

Expirat

Lot 1: Back Office - Tratarea cererilor clientilor primite pe canalul call center si tratarea reclamatiilor comerciale ale clientilor cu o vechime mai mare de 30 de zile (Backlog); Lot 2: Back Office - Tratarea reclamatiilor clientilor primite pe canalul
Data licitatiei 13.08.2013
Expirat
129
129
Valoare estimata : 293,259 RON Tip anunt: Achizitii ID: 192316 Data publicarii : 01.08.2013 Tara/Judet: Bucuresti
Descriere scurta:

Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de contact center, defalcate astfel: Lot 1: Back Office - Tratarea cererilor clientilor primite pe canalul call center si tratarea reclamatiilor comerciale ale clientilor cu o vechime mai mare de 30 de zile (Backlog); Lot 2: Back Office - Tratarea reclamatiilor clientilor primite pe canalul call center si tratarea reclamatiilor de retea ale clientilor cu o vechime mai mare de 30 de zile (Backlog)

Coduri CPV:

72318000-7 - Servicii de transmisie de date

Textul licitației

uresti, Romania, cod postal: 011172, telefon:+40 372115089, fax:+40 0372871911, persoana de contact:Adina Alexe I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalache,nr.41-43,corp C, etaj 1, Directia Achiziti, sector 1, Bucuresti, telefon:+40 372115089, fax:+40 0372871911, persoana de contact: Adina Alexe I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da I.2.2) Tip Activitate: Electricitate SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) DESCRIERE II.1.1) Denumire contract: Lot 1: Back Office - Tratarea cererilor clientilor primite pe canalul call center si tratarea reclamatiilor comerciale ale clientilor cu o vechime mai mare de 30 de zile (Backlog); Lot 2: Back Office - Tratarea reclamatiilor clientilor primite pe canalul call center si tratarea reclamatiilor de retea ale clientilor cu o vechime mai mare de 30 de zile (Backlog) II.1.2) Tip contract: Servicii II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de contact center, defalcate astfel: Lot 1: Back Office - Tratarea cererilor clientilor primite pe canalul call center si tratarea reclamatiilor comerciale ale clientilor cu o vechime mai mare de 30 de zile

Pentru a vedea textul integral al licitaţiei trebuie să aveți cont și abonament.

autentificare CREARE CONT Cere Consultanta